Re: Plakaty gejów

Data: 2003-03-20 21:10:42
Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "Adela" <p...@O...CZpoczta.fm>

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message
news:b5an5j$8m1$1@news.onet.pl...

> To prawda co piszesz. Miłość jest najistotniejsza.
> Martwi mnie jednak, że mimo takich przekonań jako homoseksualista swojego
> dziecka zrodzonego z miłości mieć nie będziesz.

Czy tak samo martwi Cie los par heteroseksualnych, ktore nie chca miec
dzieci i jest to ich swiadmy wybor, mimo podobnych przekonan?
Nie wszyscy musza chciec miec dzieci, to raz.
A dwa -- jako lesbijka, gdybym chciala, moge b. latwo miec dziecko. I
zapewniam Cie, ze gdybym sie na nie zdecydowala, to na pewno zrodzone by
zostalo z milosci.

>Jeśli adoptujesz dziecko i
> wychowasz na wspaniałego człowieka istnieje dodatkowo możliwość, że
> opierając się na wzorcu rodziców, ono także swojego dziecka mieć nie
będzie.

Odsetek dzieci homoseksualnych jest taki sam w rodzinach hetero jak i
homoseksualnych.

> IMO tworzy się pewne zagrożenie dla określonej populacji, która traci w
ten
> sposób możliwość rozwoju. Może to jest praprzyczyna nieakceptacji
> homoseksualizmu?

Od poczatku istnienia swiata homoseksualisci istnieli. W niektorych
kulturach nie byli wcale dyskryminowani. Mimo to ludzkosc ma sie dobrze i
nie zanosi sie na to, zeby wyginela.

*adela*
--
http://out-of-season.blog.pl