Re: Plakaty gejów

Data: 2003-03-24 18:11:51
Temat: Re: Plakaty gejów
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl>

"Jakub Słocki" napisał(a):

> Poniewaz to juz ktorys raz argument "z moich podatkow", dlatego
> informuje, ze na caly budzet projektu wynoszacy 1 200 000 PLN dotacja
> budzetowa wyniosla 8 000 PLN. Dotacja zostala przyznana z puli na akcje
> zwiazane z walka z dyskryminacja. Z tego co wiem nie bylo prawie w ogole
> zadnych pomyslow na to jak wydac te pieniadze (ani w Kancelarii
> Premiera, ani wsrod chetnych ktorzy skladali - a wlasciwie nie skladali
> - wnioski).

W związku z tragiczną sytuacją naszego państwa, które mimo intensywnych
starań nie może znaleźć jakiejś samotnej matki w kłopotach finansowych
albo głodnego dziecka, albo chorego emeryta którego nie stać na leki,
postanowiłem po raz kolejny poświęcić się dla Ojczyzny i udostępnić
swoje prywatne konto na wpłaty nadmiarowych środków budżetowych. W
najbliższym czasie zamieszczę na swojej stronie internetowej numer konta
oraz wzór wniosku o wpłatę, który każdy urzędnik w kłopotach będzie mógł
w nieskomplikowany sposób wypełnić np odpowiednią dyskryminacją,
ekologią czy przeciwpowodziowością.

Pozdrawiam
Adam

PS O wsparciu ze środków budżetowych trąbią głównie organizatorzy akcji
traktując to jako powód do dumy.