Re: Płaska ziemia?

Data: 2017-07-16 23:19:52
Temat: Re: Płaska ziemia?
Od: Kviat

W dniu 2017-07-16 o 21:34, Przemysław Dębski pisze:

> Niedawno odsądziłeś mnie od czci i wiary gdy coś tam obrazowo o genach
> napisałem.

Ja widać poniżej słusznie.

> A tu proszę. Nie odróżniasz geniuszu mutacji genów od wyniku
> krzyżowania genów :))

Czego znowu geniuszu nie zrozumiałeś?
Ty myślisz, że jak ludziom się rodzą dzieci np. zespołem Downa czy
pierdyliard innych zespołów spowodowanych mutacjami, albo pierdyliardem
innych mutacji, których nawet się nie diagnozuje bo niespecjalnie
przeszkadzają w codziennym życiu, albo w ogóle są obojętne, to wśród
roślin (i zwierząt) się nie zdarzają?

> Naturalne mutacje zachodzą relatywnie rzadko i z reguły ich efektem jest
> zdegenerowany osobnik.

Serio? To ty musisz być bardzo zdegenerowany w porównaniu do australopiteka.
Mutacje są bardzo częste, geniuszu. Znowu bredzisz na temat, o którym
pojęcia nie masz.

> To proste, sam prezentujesz podobną postawę, więc nie ma powodu by cię
> dziwiła.

Bredzisz.

> Serio? Interesuję się rachunkiem prawdopodobieństwa. Mógł byś pokazać te
> wyliczenia?

Dobrze się czujesz? Czy to tylko chwilowy problem z czytaniem ze
zrozumieniem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr