Plasterki odchudzające vitaslim

1. Data: 2005-08-11 13:56:15

Temat: Plasterki odchudzające vitaslim
Od: "Anecia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie
Jestem nowa na tej grupie, więc nie wiem czy ten temat był już kiedyś
poruszany - ile warte są plastry odchudzajace ? Ja znalazłam jedynie
informacje o plastrach "Vitaslim" ale przypuszczam, że dostępne są równiez
jakieś inne ich rodzaje. Ciekawa jestem czy ktos z Was je kiedykolwiek
stosował i czy rzeczywiście można spodziewac się jakichś efektów -
oczywiście przy zachowaniu rozsądnej diety. Będę wdzięczna za wszelkie
informacje
Pozdrawiam
Anecia

1. Data: 2005-08-11 14:03:08

Temat: Re: Plasterki odchudzające vitaslim
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anecia <a...@w...pl> napisał(a):

> Witam wszystkich serdecznie
> Jestem nowa na tej grupie, więc nie wiem czy ten temat był już kiedyś
> poruszany - ile warte są plastry odchudzajace ?

Nic. To ściema, podobnie jak 99% środków "odchudzających".

--
JoP

1. Data: 2005-08-11 18:40:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:ddflqs$c2e$1@inews.gazeta.pl:

> To ściema, podobnie jak 99% środków "odchudzających".

A ten 1% ?

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-08-11 19:00:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A ten 1% ?

Meridia i 5-HTP.

Przy czym to pierwsze działa spektakularnie, ale może mieć liczne skutki
uboczne, a to drugie jest o wiele łagodniejsze - może i zresztą placebo,
ale dziwnie skuteczne jak na placebo. Oba oczywiście nie odchudzają same w
sobie, ale zmniejszają głód na tyle, że można sobie obniżyć spokojnie dawkę
kalorii do bezpiecznego 1000 i jakoś nie cierpieć z tego powodu specjalnie.

Dodałabym jeszcze Xenical, który ponoć istotnie jest skuteczny, ale zasada
działania jednak mnie za bardzo odrzuca, żeby testować.

--
JoP

1. Data: 2005-08-11 22:41:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Meridia i 5-HTP.

plus lekarz, ktory sie zgodzi na toto wystawic recepte.

-- kasica

1. Data: 2005-08-12 04:42:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> plus lekarz, ktory sie zgodzi na toto wystawic recepte.

Na to pierwsze bezwzględnie, a to drugie niekoniecznie (5-HTP zawiera
APPTRIM).

--
JoP

1. Data: 2005-08-12 11:25:56

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał(a):

> Na to pierwsze bezwzględnie, a to drugie niekoniecznie (5-HTP zawiera
> APPTRIM).

ano, wlasnie go wyguglalam, ale tak odruchowo przypuszczam, ze zawiera
go znikoma ilosc i na pewno w nieprzyswajalnej formie :)
zazywalas go moze?

-- kasica

1. Data: 2005-08-12 11:57:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> ano, wlasnie go wyguglalam, ale tak odruchowo przypuszczam, ze zawiera
> go znikoma ilosc i na pewno w nieprzyswajalnej formie :)
> zazywalas go moze?

APPTRIM nie, 5-HTP z innego źródła tak.

--
JoP

1. Data: 2005-08-18 21:13:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:ddg790$mg2$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Meridia i 5-HTP.
> Dodałabym jeszcze Xenical

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to za cuda na odchudzanie, z leków
(a raczej pseudoleków) znam tylko Adipex, ale tak sobie myślę, że
przy niewielkiej nadwadze można obyć się bez wspomagaczy i zwykła
dieta plus dawka ruchu wystarczą. A przy dużej otyłości to już
szybciej zdecydowałabym się na balonik, mniej skutków ubocznych.

--
ZR

1. Data: 2005-08-21 10:01:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...
> Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to za cuda na odchudzanie, z leków
> (a raczej pseudoleków) znam tylko Adipex,

Meridia to bardzo dobry lek, skuteczny, a stosowany pod kontrolą lekarza,
przy braku przeciwwskazań, jest IMHO bezpieczny. A ostatnie 6kg w dół
zawdzięczam właśnie 5-HTP.

> ale tak sobie myślę, że
> przy niewielkiej nadwadze można obyć się bez wspomagaczy i zwykła
> dieta plus dawka ruchu wystarczą.

Fajna teoria, ale na mnie nie działa - być może jestem wybrykiem natury, ale
na wszystkich łagodnych dietach stosunkowo szybko przestaję chudnąć w ogóle.
Żeby w ogóle chudnąć dalej, muszę jeszcze bardziej obniżyć podaż kalorii, a
na dietach poniżej 1000 kalorii dość trudno funkcjonować normalnie bez
wspomagaczy. Natomiast co do ruchu - tyle, ile mogę się ruszać, czasowo i
siłowo, nie daje jakichś spektakularnych efektów, a codzienne 2h na siłowni
i 10 km joggingu nie wchodzą w grę, z różnych powodów.

> A przy dużej otyłości to już
> szybciej zdecydowałabym się na balonik, mniej skutków ubocznych.

Powiedziałabym, że tyle samo rodzajów ryzyka i skutków ubocznych, o ile nie
więcej.

--
JoP

Tonizujace, ujedrniajce mleczko do ciala Garnier
oczyszczanie twarzy u kosmetytczki
wizyta u kosmetyczki
pytanie o bellissima.com.pl
co do opalania i po opalaniu?