Re: Please!

1. Data: 2002-09-23 17:24:43

Temat: Re: Please!
Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ammoe7$llf$1@news.onet.pl...
> Kochani, mam ochotę na zapiekankę z makaronu i jabłek ze śmietaną, czy
> wiecie jak to zrobić?
> To pomóżcie!!!

Tak, wiem
Makaron (najlepiej krajanka albo domowy) ugotować jak zwykle. Ładne kwaskowe
jabłka, takie co to łatwo sie rozpadaja w pieczeniu, obrac, usunac z nich
gniazda i pokroic na kawalki. Naczynie zaroodporne wysmarowac obficie
maslem. 2 zoltka utrzec ladnie z cukrem, osobno ubic bialka na sztywna
piane - wymieszac z makaronem. Ulozyc makaron, potem jablka - posypac je
cukrem i cynamonem, przykryc makaronem. Na wierzch polozyc jeszcze kilka
kawalkow masla i wstawic w goracy piec na czas jakis (35-40 minut).
Smietanke slodka ubic z dodatkiem cukru, a gdy juz makaron dobrze
wypieczony - podawac ze smietanka.
Robie tak ryz z jablkami, zpiekam w ladnej foremce babkowej z kominkiem.
--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2002-09-23 17:36:37

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DanaB" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> DanaB
> www.kuchnia.com.pl
> "Och, gdyby ktoś chciał zjeść to co ugotuję..."

Serdeczne dzięki , to jest takie cos co mi bardzo pasuje, dziękuję, opowiem
jutro jak smakowało.

Re: Hej , kolejny kuchcik - kurczak w sosie słodko-kwaśnym
Hinduska knajpa c.d.
Pieczenie ciasta dla o(d)pornych
Raki - alkohol
Królik