Re: Płyta ceramiczna, kupić czy nie kupić...

Data: 2003-08-05 10:45:29
Temat: Re: Płyta ceramiczna, kupić czy nie kupić...
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl>

On Tue, 5 Aug 2003, Ivan wrote:

> Wiem, że gdybym się zdecydował czeka mnie wymiana (przynajmniej
> części) garnków.

Dno garnka musi być płaskie - to wszystko.

> Podobno w kuchni jest czyściej.

Jest.

> - gazu nie ma (musiałbym z butli)

W takim razie zapomnij o gazie.

W ogólności taka przesiadka wymaga chwili przyzwyczajenia, ale nie jest to
jakaś bardzo wielka zmiana. Wydaje mi się, że w przypadku gazu mogłem
lepiej regulować niskie temperatury - ale może to złudzenie.

Pozdrawiam,

Alojzy