Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???

Data: 2009-03-26 13:22:38
Temat: Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:40:29 +0100, Boombastic napisał(a):

> Widać kiepsko u ciebie z ekonomią. Ten 1000 zł różnicy w cenie zakupu
> znacznie rzutuje na opłacalność zakupu jednej i drugiej płyty. Skoro
> twierdzisz, że koszty użytkowania obu płyt są takie same to przyjmując tylko
> takie założenie lepiej jest kupić płytę gazową bo jest znacznie tańsza.

No dobra, niech będzie :) Ale skoro autor wątku wspomniał że liczą się też
względy estetyczne, to jednak indukcja wygrywa... Jeśli chodzi o
zaproponowaną tu "płaską" płytę gazową, to w sumie fajne rozwiązanie ale...
faktycznie trzeba zapomnieć o instalacji nad piekarnikiem (u mnie np. by to
było dyskwalifikujące, bo tylko w jednym miejscu da się postawić piekarnik
i płytę grzejną).

> Co i tak nie zmienia faktu, że pozostałe zalety indukcji dla mnie były o
> wiele ważniejsze by nie interesować się w ogóle gazem.

No i EOT :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944