Re: Po co sie modlic?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Po co sie modlic?
Date: Sat, 1 Jun 2019 10:25:35 -0500

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qcs58l$adi$1@node2.news.atman.pl...

> Wszyscy mieli takie koleżanki i kolegów, też, ale nie o to chodzi
> międzynarodowej międzynarodówce.
>
> //Tu pan Krzysztof, jednoznacznie wyjaśnia cel istnienia tych 56 płci.
> https://www.youtube.com/watch?v=rjsiMN7lhuo

Zabawne jest to, że najgłupsi luzie zawsze myślą że są najmądrzejsi :-)
A już zwolennicy teorii spiskowych są chyba przodownikami w tej
dziedzinie :-)))
Widziałem niedawno takiego samego pana jak ten na tym youtube,
tylko miał inna obsesję w głowie: płaską ziemię. Też miał się za
wybitnego inteligenta który posiadł tajemnice świata... Też jak paw
stroił piórka na scenie, i dawał WYKŁADY na temat płaskiej Ziemii.
To jest naprawdę humorystyczne. Ciekawe czy zajmują się tym psychiatrzy.