Po co sie modlic?

31. Data: 2019-05-27 18:09:23

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2019 o 19:34, Ilona pisze:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> To postaraj się jak najwięcej wynieść.

wynosze i wyrzucam, dobrze jest nie trza psuc

--
gazebo

32. Data: 2019-05-27 18:10:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2019 o 12:06, Pszemol pisze:
> [...]
827

> A może jakieś małe, 3-4 linijkowe wyjaśnienie o co Ci chodzi z tym
nie strasz mnie egregorem bo bedzie mi sie snil :]

--
gazebo

33. Data: 2019-05-27 21:31:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 13:02, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> No i co? Wiemy już co to jest egregor - jaka jest Twoja teza czy pytanie?

Ja nie mam z tym problemu.

34. Data: 2019-05-27 21:35:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 13:04, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> A może sama nam napisz tutaj CO DLA CIEBIE Z TEGO WYNIKA?

Nie zamierzam sugerować niczego i nikomu. Każdy ma swój rozum i
powinien go używać, jak najczęściej.

//to w czasach PRL, spiker radiowy podawał jakąś informacje a zaraz po
niej, komentarz, co słuchacze mają o tym myśleć.

35. Data: 2019-05-27 21:39:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 13:05, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> Sugerujesz może, że kultura Holendrów, Portugalczyków i Norwegów
> lub Ukrainców to jedno i to samo? Co to takiego ta "kultura europejska"?

Tu Pan profesor Feliks Koneczny, specjalnie na tę okazje napisał blisko
sto lat temu to wszystko o co pytasz.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Feliks_Koneczny#Teoria
_cywilizacji

//jako młody inteligent nie powinieneś w ogóle o to pytac.

36. Data: 2019-05-27 21:43:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 13:06, Pszemol wrote:
> [...]
827

> A może jakieś małe, 3-4 linijkowe wyjaśnienie o co Ci chodzi z tym

//może przeczytaj ten wątek od początku, raz jeszcze?

37. Data: 2019-05-28 15:30:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 21:35, Ilona pisze:

> //to w czasach PRL, spiker radiowy podawał jakąś informacje a zaraz po
> niej, komentarz, co słuchacze mają o tym myśleć.

O! To tak jak teraz w tvpis.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2019-05-28 18:36:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam z tym problemu.

Nikt Ci nie zarzuca że masz z czymś jakiś problem...
Ja po prostu pytam po co przytaczasz w kontekście modlitwy egregora.
Czy to miał być jakiś argument, pytanie, sugestia?
Wyraź myśl swą piękną jaśniej!

39. Data: 2019-05-28 18:38:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz niby że nie sugerujesz niczego nikomu, ale napisałaś do Gazebo:

> Może coś poczytaj?
> http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

To nie była sugestia aby przeczytał coś?
Ja pytam PO CO SUGERUJESZ CZYTANIE O EGREGORZE
w kontekście modlitwy. Gdzie tu widzisz sens i związek?

40. Data: 2019-05-28 18:40:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
827

> Tu Pan profesor Feliks Koneczny, specjalnie na tę okazje napisał blisko

I do której to cywilizacji Ty siebie zaliczasz, razem z innymi Polakami?

> //jako młody inteligent nie powinieneś w ogóle o to pytac.

Co to znaczy "młody inteligent"?

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze