Po co sie modlic?

51. Data: 2019-05-29 14:34:47

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qck83m$cmr$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

_cywilizacji

> //to taki ktoś, kto nie sprawia wrażenia nieciągłości w wiedzy ogólnej.

Wciąż jednak interesuje mnie TWOJA nie moja wersja odpowiedzi na to pytanie.
Potrafisz czy nie bardzo?

52. Data: 2019-05-29 14:35:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> //może, przenieś się na facebook'a?

Z pustego łba i Salomon żadnej mądrości nie wyłuska.
good bye.

53. Data: 2019-05-29 19:56:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2019 o 22:16, Ilona pisze:

> //dodam tylko, że rozumu najlepiej, używać 'raz dziennie'.

sprobuj raz w tygodniu, od czegos trzeba zaczac :]

--
gazebo

54. Data: 2019-05-29 22:16:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 14:31, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Tam w oryginale nie było przecinka przed egregorem, bo jest bez sensu.
> To raz. A drwa - nie napisałaś W OGÓLE o co Ci chodzi, więc nie myśl
> że napisałaś coś jasno - musisz być bardzo intelektualnie ograniczonym
> człowiekiem skoro nie potrafisz sklecić samodzielnie nawet jednego
> rozsądnego zdania wyrażającego swoją opinię na jakiś temat.

> Co mi to da?
> Wytłumaczysz mi na facebooku po co wspominasz
> tu w dyskusji o modlitwie o jakimś egregorze??
>
> p.s, na jakim etapie zakończyłaś szkolną edukację? maturę masz?

Nie warto tłumaczyć rzeczy oczywistych.

//mature kupiłem na bazarze Różyckiego, tanio, promocja była.

55. Data: 2019-05-29 22:19:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 14:33, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Czyli w kwestii sugerowania Gazebo (i teraz sugerowania mi)
> nie masz nic do powiedzenia... ok.. więc widzisz, że jednak sugerujesz
> mimo że udajesz że "nie zamierzasz sugerować niczego nikomu".
>
> Jeszcze raz pytam: jaki ma związek DLA CIEBIE egregor z modlitwą?

Chciał byś się trzy razy pośmiać z tego samego dowcipu, jak ten
Afro_Afrykanin z dowcipu o Afro_Afrykaninie i dowcipie?

56. Data: 2019-05-29 22:20:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 14:34, Pszemol wrote:
> [...]
_cywilizacji

> Wciąż jednak interesuje mnie TWOJA nie moja wersja odpowiedzi na to

To o białym Europejczyku, to do Sylwestra było.

57. Data: 2019-05-29 22:22:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 14:35, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> Z pustego łba i Salomon żadnej mądrości nie wyłuska.
> good bye.

Widzisz, egregor to jest taki 'gościu', któren to unosi się nad
modlącymi się.

58. Data: 2019-05-29 22:36:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 19:56, gazebo wrote:

> sprobuj raz w tygodniu, od czegos trzeba zaczac :]

już próbowałem.

59. Data: 2019-05-30 01:03:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie warto tłumaczyć rzeczy oczywistych.

Jeśli ktoś zadaje wyraźnie pytania to nie jest to oczywiste.
No ale już wiem, że Ty nie umiesz sklecić sensownego zdania.

> //mature kupiłem na bazarze Różyckiego, tanio, promocja była.

Niestety to widać.

60. Data: 2019-05-30 01:04:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> już próbowałem.

Spróbuj jeszcze raz. Za którymś razem moze się uda go uruchomić.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze