Po co sie modlic?

71. Data: 2019-05-30 17:31:47

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2019 o 21:20, Ilona pisze:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

_cywilizacji

> To o białym Europejczyku, to do Sylwestra było.

to ja juz sie szykuje na balange :]

--
gazebo

72. Data: 2019-05-30 17:39:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2019 o 21:22, Ilona pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> Widzisz, egregor to jest taki 'gościu', któren to unosi się nad
> modlącymi się.

mylisz sie, to zbiorowisko szczorow, ktorym lebki lacza sie w jedna mysl

--
gazebo

73. Data: 2019-05-30 19:52:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2019 o 16:39, gazebo pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> mylisz sie, to zbiorowisko szczorow, ktorym lebki lacza sie w jedna mysl

a dawno cie powinienem zapytac, jak ci idzie ze zmiana plci?

--
gazebo

74. Data: 2019-05-30 20:59:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 05:39, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Czytałeś wypowiedź rozpoczynającą wątek?

> Masz jakieś upośledzenie umysłowe czy to tylko tak wygląda?

Nie ma tam ani słowa o bogu chrześcijańskim.

Jest o animistach i wyznawcach kultu voodoo,

"Studiowalem m.in. teologie i filozofie, i zastanawia mnie religijnosc
Polakow, a w tym wypadku tych creme de la creme. Moze oni sa skrytymi
animistami lub wyznawcami kultu voodoo?"

oraz wyraźne zaprzeczenie, z uzasadnieniem, że ów Bóg spełnia
jakiekolwiek prośby

"Bo przeciez pan Bozia katolicki to niezmienny i wszechwiedzacy Absolut,
a wiec nie moze byc sklaniany czy zmuszany do zmiany ustanowionego przez
siebie porzadku."

a także, ostrzeżenie przed popełnieniem herezji.

"Kto wierzy, ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie
Pierwszego Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem."

Z powyższego, widać wyraźnie, że masz dość poważne 'fixacje' na
chrześcijaństwo.

//czy rozmawiałeś już z kimś o tym?

75. Data: 2019-05-30 21:00:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 05:41, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

_cywilizacji

> Nie wiem, zgaduję tylko  -  nie jesteś? Byłaby to w sumie dobra wiadomość.

Tak zawsze robisz, czy to tylko tym razem, wyjatkowo?

76. Data: 2019-05-30 21:02:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 05:42, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Widzę, że przyszedłeś na grupę dyskusyjną ale dyskutować nie masz ochoty.

> Tak, mówiłem o grupie dyskusyjnej gdzie dyskutuje wiele osób.

Na razie sam jeden doczepiłeś sie do tego egregora.

77. Data: 2019-05-30 21:05:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 17:31, gazebo wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

_cywilizacji

> to ja juz sie szykuje na balange :]

Tylko się nie schlaj 'jak świnia', bo to nie przyniesie chluby
pozostałym Polakom na wyspach.

78. Data: 2019-05-30 21:06:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 17:39, gazebo wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> mylisz sie, to zbiorowisko szczorow, ktorym lebki lacza sie w jedna mysl

no i co dalej?

79. Data: 2019-05-30 21:09:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 19:52, gazebo wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> a dawno cie powinienem zapytac, jak ci idzie ze zmiana plci?

sie nie śmiej, tylko wybierz sobie za wczasu jakąś, żeby nie brakło!

https://monitorpostepu.pl/spis-i-charakterystyka-wsz
ystkich-56-plci/

//jak nie będzie BreXitu, to wkrótce dostaniesz urzędowy nakaz.

80. Data: 2019-05-30 21:13:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 21:09, Ilona wrote:

> [...]
ystkich-56-plci/

> //jak nie będzie BreXitu, to wkrótce dostaniesz urzędowy nakaz.

popatrz jakie masz szerokie horyzonty:

"płeć człowieka jest sprawą dynamiczną, uwarunkowaną subiektywnym
uczuciem samego zainteresowanego w aktualnym czasie (w dowolnym odstępie
czasu płeć można zmienić wielokrotnie, np. rano ktoś jest kobietą, w
południe MTF, po południu Cis, wieczorem Transmasculine, a nocą
Intersex, co zresztą podpada pod osobną płeć - Gender Fluid)."

https://monitorpostepu.pl/spis-i-charakterystyka-wsz
ystkich-56-plci/

//a wszystko to dzięki postepowej mniejszości.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze