Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"

41. Data: 2002-09-04 13:32:17

Temat: Re: Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule tweety wyklawiaturzył(a):

> aż tak źle na onecie??

skieruj jakies emaile do mnie, najwazniejsze to nigdy nie odpowiadac na
nie, bo wtedy spamerzy wiedza ze konto jest aktywne, czyli ktos to
czyta.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

42. Data: 2002-09-04 13:32:18

Temat: Re: Po co sie odzywacie- The End
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sobek wyklawiaturzył(a):

> Witam ponownie.
>
> Czytam Was od jakiegos czasu i szczerze powiedziawszy takie grupy
> naleza do rzadkosci ( i wcale nie chodzi mi o tematyke...).
> Takze, jak na razie, to po dobroci nie zrezygnuje :).
No to super, my na pewno nie bedziemy cie zmuszac bys odszedl :-)

43. Data: 2002-09-04 13:32:19

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

http://www.pogoda.onet.pl :-))

44. Data: 2002-09-04 13:32:22

Temat: Re: The End and lesson one
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

> jestem za!!!
> pozdr.Joanna

No wiec trzeba pic duzo mleka bo to dobre na kosci i w ogole zdrowe,
kasza tez jest dobra, jesc owoce i warzywa bo to ma witaminki.
A najwazniesze to duzo cwiczyc a to pompeczki, sklony duzo biegac,
niewazne czy deszcz czy sloneczko, trzeba byc zdyscyplinowanym, bo jak
sobie tak czlowiek raz zawali to drugi raz tez olewa, a ze to psr, i
zeby nie bylo NTG mozna biegac z rodzinka, bedzie sie zywiej biegalo.

45. Data: 2002-09-04 13:32:23

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates wyklawiaturzył(a):

> aniele grupy, stróżu mój,
> ty zawsze przy nas stój,
> rano, we dnie, w nocy
> stój nam zawsze ku pomocy:-))))))
> Przepraszam za skojarzenie z dobrze nam znaną modlitwą, ale
> właśnie takie skojarzenie odzwierciedla moje obecne do
> ciebie uczucia:-)))))))
> Może mały kurs samoobrony dla grupowiczów?:-)
> Sokrates

Cholera Sokratesie, ja sie przez Ciebie o malo co nie poplakalem.

46. Data: 2002-09-04 13:32:25

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates wyklawiaturzył(a):

> Ten etap mamy już w niepamięci:-))
> Sokrates

Czy cos wylecialo mi z glowy...?

47. Data: 2002-09-04 13:37:43

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skieruj jakies emaile do mnie, najwazniejsze to nigdy nie odpowiadac na
> nie, bo wtedy spamerzy wiedza ze konto jest aktywne, czyli ktos to
> [...]

A skieruje. Na psd mamy zagwozdke z takim jednym nawiedzonym prorokiem,
ktorego i kijem nie mozna pogonic. Albert Jacher sie nazywa, a wlasciwie
"przez Boga wybrany". Okropnosc.

Ania

48. Data: 2002-09-04 18:01:11

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.anc2oa.1dd.Bischoop@kgb.russia...

> Cholera Sokratesie, ja sie przez Ciebie o malo co nie
poplakalem.

Ze wzruszenia, czy ze śmiechu?
Sokrates rozmiękczający każdego twardziela. Fuj!

49. Data: 2002-09-04 19:07:51

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poplakalem.
>
> Ze wzruszenia, czy ze śmiechu?
> Sokrates rozmiękczający każdego twardziela. Fuj!

Ze wzruszenia, to bylo takie sliczne, no i jeszcze nikt wiersza o mnie
nie pisal, ja se to wydrukuje, i powiesze na scianie.

50. Data: 2002-09-05 04:59:35

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.anc2p8.1dd.Bischoop@kgb.russia...
> W artykule Sokrates wyklawiaturzył(a):

> Czy cos wylecialo mi z glowy...?

Burzliwa dyskusja na temat twojej sygnaturki, ale szczegółów
też nie pamiętam. Nie ma co wracać do zaszłości.
Sokrates

hih
rodzina
Zyczenia