Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"

61. Data: 2002-09-05 07:51:07

Temat: Re: Po co sie odzywacie- The End
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.anc2p8.1dd.Bischoop@kgb.russia...
> W artykule Sokrates wyklawiaturzył(a):
>

> > Ten etap mamy już w niepamięci:-))
> > Sokrates
> >
> Czy cos wylecialo mi z glowy...?

Na wypadek jakby ci się jednak coś przypomniało to chciałem cię grzecznie
prosić byś nie podawał mojego hasła, dobrze? ;))))))))))))))))

Andrzej

62. Data: 2002-09-05 08:26:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Alex Jańczak zapodała:

> Lepiej się zastanów, co będzie jeśli mu się narazisz...

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi"

--
Pozdrawiam:
Justyna

63. Data: 2002-09-05 08:36:31

Temat: Re: Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako sveana zapodała:

> ktorego i kijem nie mozna pogonic. Albert Jacher sie nazywa, a wlasciwie
> "przez Boga wybrany". Okropnosc.

Ania, ten prorok nie jest taki szkodliwy, a to cudo Harp to mieszanka
chamstwa, drobnomieszczaństwa, obrzydliwości, wulgarności i diabli wiedzą
czego jeszcze. Do tego grozi zapychaniem skrzynek i włamaniami. Prorok
nawet na priv jest uprzejmy, jak na proroka przystało;-)

64. Data: 2002-09-05 12:13:52

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości

(ciach)
Jestem pod bardzo dużym wrażeniem i dzięki Bogu ktoś tu taki jest jak Ty
Bischoop-ie.
Mam tylko nadzieję, że nic się nie stanie z moim komputerkiem.
Zapomniałam hasło do jednego swojego konta, czy byłbyś w stanie je też
rozszyfrować?? ;)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

65. Data: 2002-09-05 13:04:06

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

> a ty myslisz, że nie jestem stałą bywalczynią wszystkich takich serwisów?:))
> ale te prognozy słabo się sprawdzają , niestety

mnie sie sprawdzaja, bardzo zadko sie zdaza by spotkala mnie
niespodzianka.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

66. Data: 2002-09-05 13:04:08

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sokrates wyklawiaturzył(a):

> Burzliwa dyskusja na temat twojej sygnaturki, ale szczegółów
> też nie pamiętam. Nie ma co wracać do zaszłości.

A wlasnie czemu tylko 4 linie?

67. Data: 2002-09-05 13:04:08

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Oasy wyklawiaturzył(a):

> Na wypadek jakby ci się jednak coś przypomniało to chciałem cię grzecznie
> prosić byś nie podawał mojego hasła, dobrze? ;))))))))))))))))

E no co ty, przeciez my jestesmy jak 1-na rodzina, a takich rzeczy ja
nie robie to byl moj 1-szy raz ze komus praktycznie zaszkodzilem.

68. Data: 2002-09-05 13:04:09

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W nawiazaniu do postu Ani:
-ciecie-

_Zapomnijcie juz o tym_ i nie piszcie, internet jest jak ocean, a
sufruje po nim wielu ludzi.

69. Data: 2002-09-06 05:51:16

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

> mnie sie sprawdzaja, bardzo zadko sie zdaza by spotkala mnie
> niespodzianka.

No tak, ale ja jednak czasem z domu wychodzić muszę, wiec spotykają mnie
niespodzianki pogodowe :))))

pozdr.Joanna

70. Data: 2002-09-06 06:14:12

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

> No tak, ale ja jednak czasem z domu wychodzić muszę, wiec spotykają mnie
> niespodzianki pogodowe :))))

a czy sadzisz ze ja jestem domownikiem.......?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

hih
rodzina
Zyczenia
bede tata :-)))))))))