Re: Po znieczuleniu przewodowym

Data: 2003-11-16 20:42:51
Temat: Re: Po znieczuleniu przewodowym
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

Dzięki za odpowiedź. Szczerze mówiąc nie myślałam o skontaktowaniu się z
lekarzem, bo problem nie wydaje mi się AŻ tak poważny, raczej dość uciążliwy
i denerwujący.........
Interesuje mnie tylko, czy jest to normalny objaw po tego typu znieczuleniu
i ile czasu może potrwać. Ropień chyba dawałby jakieś inne objawy, mam na
myśli zewnętrzne. Ale może się mylę. Siniak w miejscu wkłucia jest
niewielki, nie wyczuwam zgrubień.
Prosiłam o znieczulenie zewnątrzoponowe lub podpajęczynówkowe, ale
bezskutecznie. Pewnie oszczędności, bo przewodowe robił ortopeda,
anestezjologa nie było w polu widzenia;)

Było dość zabawnie, bo w sali naprzeciwko mój ortopeda równocześnie robił
zabieg innej kobiecie, która wjechała kilka minut po mnie. Znieczulił mnie,
poszedł do niej, potem skrobał mi rzepkę, ona czekała, aż znieczulenie
zacznie działać, skończył u mnie, poszedł do niej.
Gigant;)

--
Pozdr. Ewa