Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

111. Data: 2020-06-02 23:07:46

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2020 o 21:02, XL pisze:

> Raczej nie. Misiek nie miał potomstwa.

Aż dziwne, że nie rozumiesz, ale przypisuję to zaćmienie bólowi. Tacy
jak Ty dają napęd do "nieuczciwych praktyk nieuczciwych hodowców".

> ?!

> Zaiste, publika z Ciebie mało dla mnie istotna, więc może nie aż tak.
>
> Rozumiem, że w odróżnieniu ode mnie - takiej nierozważnej i
> niewyrachowanej, nieodpowiedzialnej - TY swoje uczucia lokujesz... na
> procent, a ślub wzięłaś z osobnikiem wolnym od wad zdrowotnych, po
> dokładnym sprawdzeniu jego dokumentacji medycznej i zdrowotności przodków
> trzy pokolenia wstecz, aby mieć z nim zdrowe dzieci.
> Gratulacje. Ja zawsze idę w ciemno.

"Jestem dorosła, wykształcona, nie piję i nie ćpam - dlatego wszystkie
decyzje podejmuję świadomie. Miewasz inaczej? Współczuję. Mnie o to nie
posądzaj."

> A w ogole - musisz się bardziej postarać; oczywiste, że pocieszać mnie tu
> nie przyszłaś, ale wq...nie mnie słabo Ci idzie. Zatem jesteś w tym wątku
> bezużytecznym zapychaczem. Zresztą jak w każdym wątku w grupach. Nie
> zmieniasz się nic a nic. Jak krowa. Potrzebna Ci tylko trawa do szczęścia.
> No to podrzuciłam Ci trochę, jak zwykle.

Widzę, że pomogłam.

Ewa

112. Data: 2020-06-02 23:52:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2020 o 21:29, XL pisze:

> Opisywałam i opisuję też przykre doświadczenia, więc skoryguj swoją
> ,,diagnozę".

ty skoryguj

--
gazebo

113. Data: 2020-06-03 04:40:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-02 08:25, gazebo wrote:

> dlatego powtarzam

/jestes demoncem...?

114. Data: 2020-06-03 06:40:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 03:40, Izaura pisze:

> /jestes demoncem...?

dlatego powtarzam

--
gazebo

115. Data: 2020-06-03 07:14:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ty skoryguj

Ja nie stawiam sobie ,,diagnoz" o ,,syndromach", więc nie mam czego korygować
- jestem doceniana wszędzie, gdzie to ma dla mnie znaczenie.
DLATEGO MAM SZCZĘŚLIWE ŻYCIE, że bycie docenioną jest dla mnie ważne tam,
gdzie należy i inwestuję w nie tam, gdzie należy. Robaczku, tzw. grupy
absolutnie nie są dla mnie takim miejscem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

116. Data: 2020-06-03 07:16:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>

> "Jestem dorosła, wykształcona, nie piję i nie ćpam - dlatego wszystkie
> decyzje podejmuję świadomie. Miewasz inaczej? Współczuję. Mnie o to nie

Słabo.
Trawa się kończy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

117. Data: 2020-06-03 08:53:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 06:14, XL pisze:

> [...]
> gdzie należy i inwestuję w nie tam, gdzie należy. Robaczku, tzw. grupy
> absolutnie nie są dla mnie takim miejscem.

jestes po prostu najszczesliwsza osoba na swiecie

--
gazebo

118. Data: 2020-06-03 10:45:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> jestes po prostu najszczesliwsza osoba na swiecie

Szczęście to umiejętność doceniania siebie i oddzielania w życiu ziarna od
plew.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

119. Data: 2020-06-03 10:47:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Szczęście to umiejętność doceniania siebie i oddzielania w życiu ziarna od
> plew.

... więc oczywiście, że jestem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

120. Data: 2020-06-03 10:58:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 09:45, XL pisze:

> Szczęście to umiejętność doceniania siebie i oddzielania w życiu ziarna od
> plew.

i znowu mnie korci, szczescie to nie jest samouwielbienie, sztuczne
swoja droga, to nie jest zaprzeczeczanie rzeczywistosci, reszte dopisz
sobie sama

--
gazebo

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem