Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)

31. Data: 2007-02-12 18:36:28

Temat: Re: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... All Toski" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
news:eqqdt7.3vs50jv.1@Groan.h67c1775a.invalid...

Widzę, problemy z widzeniem :)
Naści dostęp do mojego hamsterka
62.121.75.133
login psp
hasło psp
Pościć przez niego zabroniłem, ale czytać można do woli (znaczy do póki nie
wyłączę kompa) :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2007-02-12 20:14:13

Temat: Re: Odp: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Feb 2007 15:18:38 -0800, Magdalena napisał(a):

> Tak się zastanawiam ... Mogłabym Ci podać namiary na paru świetnych
> psychiatrów ... Tylko, po pierwsze, szkoda by mi było tych lekarzy (za
> bardzo ich cenię i lubię), a po drugie, nawet Ci najlepsi psychiatrzy
> w kraju, a paru i uznanych na świecie, nie byliby w stanie Ci już
> pomóc ... Za późno ... Boli mnie to..., bo zostajesz ze swoim
> problemem zupełnie sam ...
> Trzymaj się.

Szkoda bo myslalem ze ktos mi w koncu pomoze... kurwa znowu bede mial przez
ciebie dola.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

33. Data: 2007-02-13 16:05:21

Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Bluzgacz - PRZECIW WYPIERDALAJ!
2. India PRZECIW
3. sukin.kot PRZECIW
4. Przemek PRZECIW ZJAZD DO BAZY
5. Magda ZA SKY ZOSTAJE! ;)
6. michał ZA a nawet PRZECIW JEŚLI NIE POPRAWI
CYTOWANIA

7. Stforek - WSZYSTKO MI JEDNO

________________

34. Data: 2007-02-13 16:28:14

Od: "Himera" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eqntfp$mt1$1@news.onet.pl...
Ponieważ w tutejszym grupowym "przełyku" podnoszą się coraz wyżej głosy
perfekcjonariuszy o szkodliwości mojego wam pismaczenia niniejszym poddaję
moje wypowiadanie się tutaj pod wasze głosowanie... :)

kto za kto przeciw? ;D

jestem przeciw, czyli przeciw temu zebys sobie stad szedl.

ps. a komu zalazles za skore i czemu? bo ja juz tak regularnie na grupe nie
wpadam jak kiedys a jak wpadam to czytam pobierznie albo po to aby walic
smuty. a wiesz jakby kogos trzeba tu bylo uciszyc to wal do mnie;)))

35. Data: 2007-02-13 16:30:06

Od: "Himera" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> wrote in message
> Dnia Sun, 11 Feb 2007 21:18:48 +0100, Bluzgacz napisał(a):
>
> 1. Bluzgacz - PRZECIW WYPIERDALAJ!
> 2. India PRZECIW

ty to masz tutal tyle do gadania co zyd za okupacij wywloko.

SPIERDALAJ stad.

36. Data: 2007-02-13 16:30:59

Od: "Himera" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote in message

> przeciez ty juz stad wypierdasz. Co ty tutaj jeszcze robic? Nie zapominaj
> ze jestes nikim.

Kot, kurwa mac, bo przestane cie lubic:)

37. Data: 2007-02-13 16:53:51

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 17:28, "Himera" <h...@s...pl>
wrote:
> [...]
>
> kto za kto przeciw? ;D
>
> jestem przeciw, czyli przeciw temu zebys sobie stad szedl.

Wychodzi na to, że praktycznie wszystkim oprócz mnie :)
Sky jest napiętnowany za Odpy zamiast Re w temacie (prawda, że poważny
powód?), i nie wiem za co jeszcze, chyba za prowokatorstwo, hihi ;))
Paranoja ;))

>bo ja juz tak regularnie na grupe nie
> wpadam jak kiedys a jak wpadam to czytam pobierznie albo po to aby walic
> smuty. a wiesz jakby kogos trzeba tu bylo uciszyc to wal do mnie;)))

No mogłabyś tu paru uciszyć ;))
Ale Sky jest zdrowo zdystansowany do tej całej zabawy ;). Bez Niego ta
grupa by zdechła, co tu dużo mówić.

Pozdrawiam,
Magda

38. Data: 2007-02-13 17:24:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera <h...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eqsp2h$o1k$...@i...gazeta.pl...

> "India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> wrote in message

> ty to masz tutal tyle do gadania co zyd za okupacij wywloko.
>
> SPIERDALAJ stad.

A miało być tak pięknie... ;D

39. Data: 2007-02-13 17:26:26

Temat: Re: Poddaję Się ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@j...googleg
roups.com...
On 13 Lut, 17:28, "Himera" <h...@s...pl>
wrote:
> [...]

No mogłabyś tu paru uciszyć ;))
Ale Sky jest zdrowo zdystansowany do tej całej zabawy ;). Bez Niego ta

=====

Taki /masz ci/ los! ;)
Eeee....nikt nie jest niezastąpiony ;P

40. Data: 2007-02-13 17:46:31

Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Feb 2007 10:30:06 -0600, Himera napisał(a):

> ty to masz tutal tyle do gadania co zyd za okupacij wywloko.
> SPIERDALAJ stad.

Grupy ci się pomyliły, blĄdi.

--
India
Zagubiona Ciocia Z Internetu

n...@j...cz || Tlen: nuriam || gg: 200990

Ludzieeee Kasujcieee Odpyyyy Człowiekaaaa ze Skajuuuu - proszę
Z czego to wynika ?
Moj swiat jest obok
wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)