Poddaję się

451. Data: 2010-03-11 19:50:32

Temat: Re: Poddaję się
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No tak, wszechobecna komercha.

Komercha, ale pokazuje tez dosyc ciekawe mechanizmy i zjawiska
psychologiczne. No i Zimbardo jest tez znakomitym autorem podrecznikow z
zakresu psychologii.

Jakos nie ciagnie mnie do trafki.
I.

452. Data: 2010-03-11 20:33:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To był program naukowy.
Nt hodowli krów.

U byków wykonuje się ten zabieg przy pomocy szczypiec (trochę
podobnych do takich jakimi przecinaka się druty), którymi przez
skórę mocno zaciska się nasieniowód na kilkadzisiąt sekund
(tak aby przeciąć skóry).
Na każdym nasieniowodzie dwa takie przecięcia - dla pewności.
W sumie 4 cięcia.

Wszystko bez znieczulenia, tylko skrępowanie zwierzęcia.
Po zabiegu byk bardazo szybko wraca do siebie.

Nie ma w tym niczego drastycznego.

Najbardziej zaciekawiły mnie skutki takiego zabiegu - krowy inaczej
zachowują się wobec byków po tym jak podda się je wazektomii.

Pewnie u ludzi wygląda to jakoś inaczej. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No jasne, mnie to chyba by nawet w snach takie sceny dręczyły ;-)

453. Data: 2010-03-11 20:36:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakość relacji w związku?
W pewnym stopniu tak.

Ale jak cię to interesuje, to o tym jak to wygląda możesz np poczytać
w książkach.

--

> Innymi słowy: nie każdy mężczyzna, który mógłby się sprzedawać
> równie tanio jak ty (z porównywalnym skutkiem), jest zdolny
> do pozazdroszczenia ci, nawet gdybyś zamiast 1,5 kobiety
> ~miał ich 10x, czy 20x więcej. ;)
>
> Potrafisz to zrozumieć w ogóle, mały? :)

No to trzeba było tak od razu, że to są sprawy niewerbalizowalne,
a nie uciekać zaraz w protekcjonalny ton :-))

454. Data: 2010-03-11 20:42:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No wiesz, akurat teraz chodzę na taniec brzucha i warsztaty psychologiczne
> - kolejna moja zachcianka, nie mojego MŚK. Potem będzie taniec hawajski
> równolegle, a moze i coś jeszcze, jak się zdarzy - język włoski na
> horyzoncie, unijny znowu, psiakrew :-).

Kto by pomyślał, że macie taki prężny region w pozyskiwaniu środków z UE ;)
BTW zazdroszczę ilości wolnego czasu.

--

Paulinka

455. Data: 2010-03-11 20:46:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Modelina twardnieje, kiedy się ją porządnie wypraży.

Wolę mieć już teraz zasady z tworzywa, którego się nie da modelować na
potrzeby dyskusji.

--

Paulinka

456. Data: 2010-03-11 20:49:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat krowy tracą zainteresowanie bykiem odciętym od jaj (że tak
się wyrażę) prawie natychmiast po zabiegu.

Jak się zdecydujesz na coś podobnego to nie zaszkodziłoby gdybyś
opisał czy zauważyłeś jakieś zmiany. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No pewnie tak.
Coraz większy jest też nacisk na odwracalność zabiegu.
Poza tym nie sądzę, aby ludzie tak kierowali się zapachem (feromonami)
w swoich obyczajach godowych tak jak zwierzęta.
Zresztą z tego co pamiętam nasz rektor był pasjonatem tego tematu
i w kolejnych wykładach obalał naukowo tego typu mity.

457. Data: 2010-03-11 20:51:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Chodziło mi w ramach eksperymentu, a nie używki.

Ile tego trzeba wziąć? Ani kaca, ani żadnych stanów nie miałam. Tylko mi
się wentylacja płuc poprawiła ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (i ból głowy w jednym punkcie - może tam siedzą
receptory)

458. Data: 2010-03-11 20:54:01

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> A jakie to warsztaty i czego na nich ucza? Serio pytam.

XL tam uczy asertywności. Była przecież o tym już mowa. ;)

Ewa

459. Data: 2010-03-11 20:59:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Książki o miłości?
No ciekaw jestem ILE mógłbyś tam odnaleść opisów takich uczuć,
których smak poznałeś.

Musi co nie za wiele.
No, niestety. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Poczytać w książkach?
Że też nigdy na to nie wpadłem.
To rzeczywiście cenna wskazówka.
Thx ;-)

460. Data: 2010-03-11 21:00:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 21:42:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> Kto by pomyślał, że macie taki prężny region w pozyskiwaniu środków z UE ;)

My mamy? - są od tego firmy, trzeba tylko umieć odnaleźć ich ogłoszenia o
bezpłatnych kursach prowadzonych akurat w moim regionie. No, oczywiście
tańca nie uczą, bez przegięć, taniec uprawiam zamiast aerobiku, na którym
jest po prostu nudno i przestałam chodzić tam. A tutaj - nastrój, emocje,
co chwila coś nowego i równie albo bardziej energochłonnego.

> BTW zazdroszczę ilości wolnego czasu.

Wieku też? Może emerytką nie jestem, ale jednak uważam, ze sobie
zapracowałam na trochę spokoju i luksusu, tak uważa także mój mąż -
urodzilam i wychowałam dwoje dzieci, moja wczesna młodość to dojazdy PKSem
do pracy i jeszcze przez większość tego czasu od przystanku trzeba było
dojść przez pola i las ok. półtora km pieszo, mróz nie mróz, deszcz nie
deszcz, to także równocześnie kończenie studiów, potem także podwójnych
podyplomowych, równocześnie budowa domu (a nie wygladała ona tak
sielankowo, jak dziś się buduje - nic nie było, materiałów, firm co pod
klucz budują), mąż co rusz w wojsku zimą, całe te 15 lat pracy w wiejskiej
szkole przy kiepsko działających piecach i w zw. z tym max. 6 stopniach w
klasie zimą (uczyło się w kożuchu i ciepłych butach), braku wody i ubikacji
wewnątrz, czyli brak podstawowych warunków sanitarnych, plus potem dla
osłody 4 lata w miejskiej szkole (to już był raj istny po poprzednich
warunkach), słowem niejeden miejski nauczyciel by się wykończył w
przedbiegach.
:-)
--

Ikselka.

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...