Re: Podłoga w bloku

From: "Mirek J." <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Podłoga w bloku
Date: Mon, 26 Jul 2004 09:55:17 +0200

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał w wiadomości :
> Jest sobie blok komunistyczny z lat siedemdziesiątych, a w nim jest
> mieszkanko na parterze. Oryginalnie na podłodze były płytki PCV.
> Problem jest w zmianie tego PCV na panele czy wykładzinę - mianowicie
> pod spodem jest popękana wylewka, szczeliny w poziomie są oddalone od
> siebie o kilka milimetrów, ale też niektóre fragmenty wylewki uniosły
> się albo też inne się zapadły - dość że podłoga w całym mieszkaniu
> składa się z takich większych i mniejszych puzzli, które są na różnych
> wysokościach. Puzle mają wymiary od kilku cm^2 do kilku m^2.

Jakis rok temu robilem w swoim mieszkaniu kuchnie: po zerwaniu starych
plytek
plytek PCV, zerwaniu nadmiaru kleju, uszczelnilem styki scian z podloga,
potem
wylalem mase samopoziomujaca i kladlem kafelki. Jak na razie wszystko sie
trzyma.
Na Twoim miejscu zrobilbym wlasnie tak, jak ja przy kladzeniu kafelek:
masa samopoziomujaca (mysle, ze nie popeka) i teraz albo wykladzina,
albo panele (na te zielone (taki kolor byl u mnie), grubsze podklady) -
najlepiej te
na kliki (szybki i prosty montaz).

Mirek