Podły triumwirat

31. Data: 2019-03-03 17:59:25

Temat: Re: Podły triumwirat
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 15:14, j...@o...pl pisze:

> może tak:
>
> lekko zdjętą ręką wchodzi serca król
> znika gdzieś pokątnie miododajny ul
> drzewa zawijają liście by móc żyć
> kwiaty rozkwitają pszczołom by się śnić
>
> powiesz niemożliwe, a ja powiem tak
> wszystko jest możliwe: i wolność i ptak
>
> jacek

Zegarmistrz Światła Purpurowy

--
gazebo

32. Data: 2019-03-03 18:16:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 17:56:32 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> no wiesz, jestesmy jego dziecmi, z sumieniem to roznie bywa
>
> --
> gazebo

przecież wiesz zawsze, czy dobrze postąpiłeś. z sumieniem zawsze
jest tak samo; albo je się ma i wówczas niepotrzebne są prawa, albo nie ma.

jacek

33. Data: 2019-03-03 18:29:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 17:59:26 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> Zegarmistrz Światła Purpurowy
>
> --
> gazebo

piękna piosenka. jednakże tekst jest pisany w innym rytmie.
słowem raczej zahacza o Jaskółkę Stana Borysa, gdzieś tam w rozumieniu
chowania się liści o Sandersona z trylogii, czy może kwadrologii,
zwanej nomenklaturowo tetralogią, co sprawdziłem.

jacek

34. Data: 2019-03-03 19:06:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 17:16, j...@o...pl pisze:

> przecież wiesz zawsze, czy dobrze postąpiłeś. z sumieniem zawsze
> jest tak samo; albo je się ma i wówczas niepotrzebne są prawa, albo nie ma.
>
> jacek

rozumiem co do mnie mowisz :)

--
gazebo

35. Data: 2019-03-03 19:07:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 17:29, j...@o...pl pisze:

> [...]
> chowania się liści o Sandersona z trylogii, czy może kwadrologii,
> zwanej nomenklaturowo tetralogią, co sprawdziłem.

odczucia przynalezne sa nam, nie tworcy

--
gazebo

36. Data: 2019-03-03 20:38:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 19:06:28 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> rozumiem co do mnie mowisz :)
>
> --
> gazebo

oki, oki, sorki:)

37. Data: 2019-03-03 20:54:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 19:07:13 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> odczucia przynalezne sa nam, nie tworcy
>
> --
> gazebo

tzn. ja mam tylko się wyłączyć, a wy włączać się będziecie:)
gazebciu, nie ma tak; odczucia i uczucia są dostępne zarówno piszącemu,
jak też odczytującemu; że nieraz troszkę coś przez wyjaśnianie tajemnicy
może czytelnikom umknąć - a dlaczegóż to tylko ma mi umknąć:)

rytm jest na wzór najpiękniejszej płyty Taty Kazika, co właśnie odkryłem.
oczywiście w ostatnim dwuwersie jest inny, czego jeszcze nie odkryłem,
jednak odkryję, gdy spróbuję zaśpiewać; taką sama przecież szansę masz Ty:)

jacek

38. Data: 2019-03-04 19:53:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 18:06, gazebo pisze:
> [...]

tu pojawia sie pewna kwestia, mianowicie ludzie zawsze wiedza co jest
lepsze dla innych

--
gazebo

39. Data: 2019-03-04 19:55:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 19:54, j...@o...pl pisze:

> [...]
> jednak odkryję, gdy spróbuję zaśpiewać; taką sama przecież szansę masz Ty:)

zapominasz, ze tworca ksiazki to jedno a niejaki Stworca to inna para
kaloszy

--
gazebo

40. Data: 2019-03-05 13:12:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:
> [...]

A co może się stać, w sytuacji, gdy on nadal nie wie wszystkiego, nie
jest doskonały i wskutek tego popełnia błędy?

> ja, w tych najistotniejszych sprawach, nie.

Zaczynasz mi się podobać, jeżeli istotnie jesteś w stanie wziąć na
siebie odpowiedzialność za błędy popełnione z powodu braku wiedzy.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

250000 faszystufff!
Tefałenowska narracja Marszu...