Podpiwek

1. Data: 2001-10-05 04:11:01

Temat: Podpiwek
Od: c...@y...com (Chris B.) szukaj wiadomości tego autora

Jak przyzadzic piwo "Podpiwek" bez uzycia podpiwka w torebce. Mieszkam
za granica, gdzie nie mam dostepu do tego produktu. Moja babka robila
bardzo dobry podpiwek chyba bez proszku (z relacji mamy). Za przepisy
bede bardzo wdzieczny.
Krzysztof.

1. Data: 2001-10-05 10:20:38

Temat: Re: Podpiwek
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za granica, gdzie nie mam dostepu do tego produktu. Moja babka robila
> bardzo dobry podpiwek chyba bez proszku (z relacji mamy). Za przepisy
Nie wiem ale pamietam, ze ktos juz kiedys podawal przepis, wiec wartoby
przejrzec archiwum. Na pewno zas nie tak dawno byly liczne wersje
podpiwkowego krewniaka czyli kwasu chlebowego
Czarek

1. Data: 2001-10-05 10:41:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za granica, gdzie nie mam dostepu do tego produktu. Moja babka robila
> bardzo dobry podpiwek chyba bez proszku (z relacji mamy). Za przepisy
A masz szanse kupna kawy zbożowej? Bądź Inki?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-05 11:13:18

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jerzy

> torebce. Mieszkam
> babka robila
> Za przepisy
> A masz szanse kupna kawy zbożowej? Bądź Inki?
> pozdr. Jerzy

Si, naturalmente. Inka w Tesco w promocji była (duża pucha po dwa z
groszami) przedwczoraj.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-07 15:56:54

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chris B. <c...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...google.c
om...
Juz kiedys emczylem tent emacik, poniewaz w polsce jakos nie umialem dostac
podpiwka, a jak juz jest to trzeba sie niezle naszukac... nie znam przepisu
jak go samemu zrobic, ale musze przyznac, ze mialem ostatnia torebke w 1975
chyba... i bylo jeszcze koszerne... mimo ze rpzeterminowane, ale i tak
wyszlo 10x1l butelek i 3 mi wystrzelily w piwnicy i mam je teraz na
scianach:-)

Pozdrawiam
Jacek

wizja... (ostre, wrazliwi niech nie czytaja)
co jecie w tej chwili?
szalotki (w tonie bojowym) oraz propozycja biznesowa
sos conpollo
Grzybki :-)))