Podroż domowego smalcu

1. Data: 2003-07-08 14:03:26

Temat: Podroż domowego smalcu
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Mam zamiar zabrac w podroz ponad 25 godzinna pare słoikow
swojskiego,własnorecznie robionego smalcu z cebulkai s kwareczkami w
słoiczkach.Takie specjalne zamowienie dostałam od cudzoziemcow,ktorzy
poprobowawszy go u mnie domagaja sie dokładki z dowozem na miejsce.
Czy myslicie,ze dowioze go po jednej dobie w cieplym autokarze bez zadnego
zapaszku i innych przykrych takich tam?A moze przed podroza na jeden dzien
wrzucic do zamrażarki?
Prosze o rade.
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-07-08 16:29:21

Temat: Re: Podroż domowego smalcu
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy myslicie,ze dowioze go po jednej dobie w cieplym autokarze bez zadnego
> zapaszku i innych przykrych takich tam?A moze przed podroza na jeden dzien
> wrzucic do zamrażarki?

Nie dasz rady podłączyć lodówki turystycznej w autokarze? A może autokar
posiada takową?
d.

1. Data: 2003-07-08 17:08:49

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> wrote:

> Witam !!
> Mam zamiar zabrac w podroz ponad 25 godzinna pare s"oikow
> swojskiego,w"asnorecznie robionego smalcu z cebulkai s kwareczkami w
> s"oiczkach.Takie specjalne zamowienie dosta"am od cudzoziemcow,ktorzy
> poprobowawszy go u mnie domagaja sie dok"adki z dowozem na miejsce.
> Czy myslicie,ze dowioze go po jednej dobie w cieplym autokarze bez zadnego
> zapaszku i innych przykrych takich tam?

Jezeli dobrze wysmazony to woez spokojnie. Po to przeciez topi sie
slonine na smalec

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-08 19:13:10

Od: onet <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> [...]
> zapaszku i innych przykrych takich tam?A moze przed podroza na jeden dzien

Wiozłam kiedyś w podobnych warunkach kiełbasę - zamroź jeden lub dwa
woreczki z lodem (taki zwykły lód do napojów) a nastepnie wpakuj do
reklamówki razem ze schłodzonym porządnie smalcem, szczelnie zawiń i opakuj
ręcznikami, ciuszkami i co tam jeszcze masz.
Sposób sprawdzony :))
Aha, musisłabyś spakować się "w ostatniej chwili" - jak najkrócej przed
wyjazdem.
pzdr i miłej podróży
olga

1. Data: 2003-07-08 20:23:06

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7/8/2003 9:13 PM, onet wrote:

> Wiozłam kiedyś w podobnych warunkach kiełbasę - zamroź jeden lub dwa
> woreczki z lodem (taki zwykły lód do napojów) a nastepnie wpakuj do
> reklamówki razem ze schłodzonym porządnie smalcem,

Można się również zaopatrzyć w gotowe wkłady do lodówek turystycznych -
masz wtedy gwarancje, że nic Ci nie wycieknie.

--
"Kobieta wybaczy ci wszystko oprócz jednego: tego, że jej nie kochasz."
(Alfred Musset)

1. Data: 2003-07-09 07:20:01

Od: "kursm11" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weż sobie podręczną lodówkę
Życzliwe

1. Data: 2003-07-09 07:24:36

Od: "kursm11" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-09 12:07:24

Temat: [OT] pomylkowe posty
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jul 2003 09:24:36 +0200, "kursm11" <k...@w...pl> wrote:

>Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

?????????????

Strasznie duzo tu takich pustych wiadomosci.
Kazdemu sie moze palec omsknac, ale ludziska, uzywajcie "canceli"!
Wlasna wiadomosc mozna usunac.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-09 12:08:48

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jul 2003 22:23:06 +0200, Artur Nowacki
<a...@l...home.pl> wrote:

>Można się również zaopatrzyć w gotowe wkłady do lodówek turystycznych -
>masz wtedy gwarancje, że nic Ci nie wycieknie.

No i dodatkowo zapakowac w torbe atermiczna czy jak sie one zwa. Dobra
rzecz - mozna elegankciejsze kupic ale sa tez typu "reklamowka" -
wisza w supermarketach przy mrozonkach.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-09 21:47:00

Od: "Juliusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez problemu smalec można wiesc nawet w wysokiej temperaturze

sos z MacDonalda
Kukurydza w mikroweli- pomóżcie, bo będziemy bez obiadu
Duże grille
"peperonczino"
patelnia