Podświadomość a medycyna

21. Data: 2006-01-18 22:10:13

Temat: Re: Podświadomość a medycyna
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_o_J_o" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dqle9o$h2g$1@inews.gazeta.pl...

> czy to dobrze i dlaczego tak jest? :>

pomysl :>

--
pozdro
ape

22. Data: 2006-01-18 22:14:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006, ape wrote:

> 3. pacjent wychodzacy z gabinetu lekarza specjalizujacego sie w
> medycynie tradycyjnej w tokio, w pekinie czy w dzakarcie dowiaduje sie,
> ze problem lezy w braku rownowagi jing lub jang, tai-chi lub kundalini.

u nas analogiczne podejscie do medycyny nie przeszloby, poniewaz
uznanoby, ze na medycyne ma zbyt duzy wplyw religia. Owszem
akceptuje sie ziololecznictwo Bonifratrow, nawet obecnosc ministra
zdrowia w TV "TRWAM" ale wieksze laczenie systemu filozoficzno-religijnego
z medycyna chyba nie przeszloby bez wiekszej krytyki ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

23. Data: 2006-01-18 22:20:20

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0601182312500.1140@dorota.am.to
run.pl...

> [...]
> zdrowia w TV "TRWAM" ale wieksze laczenie systemu
filozoficzno-religijnego
> z medycyna chyba nie przeszloby bez wiekszej krytyki ...

raczej krytykanctwa.
gdzie widzisz pierwiastki religijne w powyzszych pojeciach?
nosisz moze moherowy turban? :>

--
pozdro
ape

24. Data: 2006-01-18 22:50:58

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> no chyba ze tak (ale słyszałem że psychologia też jest traktowana jako
> szarlataneria:O)

inzynierowie nauk scislych (ktos ostatnio tu chlapnal, ze medycyna jest
taka) czasem wysuwaja takie tezy...
... a w klinikach psychiatrycznych coraz to trudniej strzelic sobie
brudzia fenactilen, bo psychoterapia :(
;-)
--
pozdro
ape

25. Data: 2006-01-18 23:19:15

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomysl :>

no nie wiem, nie jestem lekarzem, wg mnie to źle, a dlaczego to już nie
wiem- jedyne co mi przychodzi do głowy to pieniądze :>

26. Data: 2006-01-18 23:21:47

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> filozoficzno-religijnego
>
> raczej krytykanctwa.
> gdzie widzisz pierwiastki religijne w powyzszych pojeciach?

jing i jang? :>

27. Data: 2006-01-19 08:52:51

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
run.pl...

> jing i jang? :>

a z jakiej to religii?
nie mylisz tego czasem z jakims hare kriszna lub allach akbar?

--
pozdro
ape

28. Data: 2006-01-19 08:55:33

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> no nie wiem, nie jestem lekarzem, wg mnie to źle, a dlaczego to już
nie
> wiem- jedyne co mi przychodzi do głowy to pieniądze :>

masz racje, nie jest to zbyt dobre.
a pieniadze to jedna z przyczyn

--
pozdro
ape

29. Data: 2006-01-19 11:01:58

Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem,
http://www.katolik.pl/index1.php?st=artykuly&id=1093

6-ty akapit-UniwersaliZm-chińska religia

30. Data: 2006-01-19 11:50:16

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> znalazłem,
> http://www.katolik.pl/index1.php?st=artykuly&id=1093
>
> 6-ty akapit-UniwersaliZm-chińska religia

faktycznie :-)
nie przejmuj sie jednak tym zbytnio. przeciez >primum non nocere< mozna
dopasowac do >nie zabijaj<. nie bardzo mam teraz czas na szukanie innych
przykladow, ale wiele rzeczy daloby rade podciagnac pod religie.
a propos, znasz jakiegos wyznawce uniwersalizmu? moim skromnym zdaniem
to raczej rzadki przypadek :-)
btw. katolicki portal pisze o taoizmie. znalazles moze cos o
katolicyzmie na stronach taoistycznych? :>

--
pozdro
ape

rentgen brzucha?