Podziele sie...

1. Data: 2003-11-27 09:30:59

Temat: Podziele sie...
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

...zadowoleniem z zakupów.
Po pierwsze, odwiedziłam ponownie słynny sklep na ul. Grochowskiej 93
w Warszawie i opuściłam go z dobranym przez panią Hanię ślicznym stanikiem
Romantic Shaper DE Triumpha. Co spojrzę w lustro, to się zachwycam.
Zdecydowanie, kto mieszka w Warszawie, a jeszcze nie był u pani Hani,
powinien się pofatygować.
Po drugie, krem AAA Plus Eye Perfect przeciwzmarszczkowo-regenerujący
na noc pod oczy okazał się bardzo dobry i po kilku dniach stosowania
skóra pod oczami zdecydowanie zyskała na jędrności. :)

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-11-27 09:55:26

Temat: Re: Podziele sie...
Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> Romantic Shaper DE Triumpha. Co spojrzę w lustro, to się zachwycam.
> Zdecydowanie, kto mieszka w Warszawie, a jeszcze nie był u pani Hani,

Ooo, intrygujące. Ja noszę staniki tylko Triumpha, no może z jednym
wyjątkiem, kiedy raz kupiłam sobie ładny niebieski u M&S. Ale generalnie nie
zdradzam ich, bo udaje się dostać duży rozmiar, wyjątkowo dobrze, wygodnie,
komfortowo i co tam jeszcze się noszą. Ciekawe co ta pani takiego fajnego
dodatkowo doradza, bo w sumie samemu można spokojnie dobrać od nich coś
dobrego.

> Po drugie, krem AAA Plus Eye Perfect przeciwzmarszczkowo-regenerujący
> na noc pod oczy okazał się bardzo dobry i po kilku dniach stosowania
> skóra pod oczami zdecydowanie zyskała na jędrności. :)

Super. Bardzo mnie ucieszyła Twoja opinia, właśnie kończę Forte25+ i w
kolejce jako następny jest właśnie ten na noc i na dzień żel też z tej
serii. A zdecydowanie chodzi o to, żeby ujędrniał i wygładzał:)) Z tą
nadzieją go kupiłam:)

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-28 13:19:14

Od: "Marchewka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka"
> Ciekawe co ta pani takiego fajnego
> dodatkowo doradza, bo w sumie samemu można spokojnie dobrać od nich coś
> dobrego.

'Ta pani' doradza przede wszystkim, jaki rozmiar dobrać, bo większość
kobitek nosi za małe. Dodatkowo opisuje, na co zwracać uwagę przy zakupie
staniczka. No i uczy, jak 'wkładać' biust do miseczki. O czym akurat ja, a
podejrzewam, że i ogromna większość właścicielek biustów, nawet nigdy nie
słyszała. :-)
Również polecam bardzo ten sklep, choć do sprzedawczyń trzeba się nieco
przekonać... Ale profesjonalne są z całą pewnością. :-)

Pozdrawiam!
Iwonka (znowu na 'urodzie' po dłuuugiej przerwie :-))

1. Data: 2003-11-28 13:51:32

Od: Mo <l...@b...gazeta.g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> podejrzewam, że i ogromna większość właścicielek biustów, nawet nigdy nie

To może powiedz nam te mądre rzeczy, bo nie każdy jest z Wawy! O ile to
nie tajemnica... ;-)

M.

--
"Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy." (Dante Alighieri)

1. Data: 2003-11-28 13:59:22

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <m...@b...pl> napisał(a):
> [...]
jak
> 'wkładać' biust do miseczki. O czym akurat ja, a
> podejrzewam, że i ogromna większość właścicielek

A czy moglabys podzielic sie z nami wiedza, ktora
zdobylas?:) Nie kazda z nas mieszka w Twoim miescie i
do tego sklepu zapewne nie trafi.

Iris

1. Data: 2003-11-28 14:47:52

Od: "Marchewka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris"
> A czy moglabys podzielic sie z nami wiedza, ktora
> zdobylas?:)

Trudno to wszystko opowiedzieć... tak bez pokazywania. :-( Bardziej umiem to
zastosować, niż opisać... Główne zasady co do doboru staniczków to:
- nie należy się bać dużych miseczek,
- lepiej, by był większy, niż taki, co ładnie wygląda, ale gniecie pierś,
- miseczka musi obejmować swoją powierzchnią całą pierś (stąd błędne
dobieranie za małych staniczków),
- szef miseczki po założeniu ma być usytułowany na linii środka pachy, nie
bliżej piersi, bo wtedy najprawdopodobniej będzie ona ściśnięta.

Podstawowe zadsady doboru staniczka można też znaleźć tutaj:
http://www.biust.pl/info/info_jwb.htm. A tutaj
http://www.biust.pl/pasaz/jeden_rozmiary.htm całkiem dobry, z tego, co mi
się wydaje, przelicznik rozmiarówki.

Z tymi paniami (to są chyba siostry) była rozmowa w zeszłym roku w 'Wysokich
Obcasach'. Przeszły one specjalny kurs w 'Triumphie'. Staniki dobierają nie
z centymetrem w ręku, tylko 'na oko'. Ale w ich przypadku jest to miarka
idealna. :-)
Najczęściej pierwszy kupiony u nich stanik ma skorygować kształt piersi,
jeśli do tej pory noszone staniczki były źle dobrane. Chodzi o to, że piersi
się deformują, gdy nosi się za małe staniki, co jest podobno dosyć
powszechne... I ten 'pierwszy' stanik ma służyć temu, by pierś wróciła jakby
do swojego właściwego kształtu. Po kilku tygodniach trzeba przyjechać po
następny, już nie 'korygujący', ale właściwy. :-)
Kupiłam tam już 2 staniczki i każdy leży znakomicie. Nie wiem jednak, jak
bardzo nieprawidłowo dobrane nosiłam staniki wcześniej, bowiem wybrałam się
tam będąc już w ciąży, kiedy mi się biust znacznie powiększył. Pani jak mnie
zobaczyła w 'starym' staniku powiedziała tylko: 'Pani zdejmie to
malenstwo...'. Ale rzeczywiście miałam już dużo większe piersi i wylewały mi
się z bardotek. Jutro jadę po 3 - taki do karmienia piersią.

O 'wkładaniu' piersi do miseczki nie napiszę, bo to trzeba przećwiczyć. I
nie jest wcale łatwe.

Pozdrawiam!
Iwonka

1. Data: 2003-11-29 09:26:41

Temat: Re: Podziele sie.- sposob dobierania i zakladania stanika
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
To ja sie podepne :)

> [...]
> - szef miseczki po założeniu ma być usytułowany na linii środka pachy, nie
> bliżej piersi, bo wtedy najprawdopodobniej będzie ona ściśnięta.

Co do obwodu stanika pod piersiami trzeba wybrac taki, ktory bedzie raczej
ciut za maly niz ciut za duzy. Taki stanik nie bedzie sie podsuwal do gory.
Panie radza, zeby w przymierzalni poskakac, pomachac rekami na wszystkie
strony, zrobis kilka sklonow i przysiadow, bo stanik ma sie sprawdzic przy
wszystkich czynnosciach domowych, a wiadomo, ze w ciagu dnia nie stoimy jak
slup soli.
Stanik nowy powinien sie zapinac na srodkowa lub pierwsza haftke, nie na
ostatnia, bo w miare noszenia material nieco sie przeciez rozciaga. Po
zapieciu an pierwsza lub srodkowa haftke ma sie mocno trzymac i nie zmieniac
swojej pozycji przy akrobacjach w kabinie :)

Odsiebie dodam, ze zawsze kupowalam staniki 75 B (w sklepie zapinalam na
ostatnia haftke) i po pewnym czasie mialam problem, bo nie trzymaly sie na
piersiach, podjezdzaly do gory, ramiaczka wydawaly sie wiecznie za dlugie, a
w koncu po ilus tam praniach (recznych!) robily sie za luzne.
Przeczytalam artykul o paniach w Looku, wczesniej tez dziewczyny pisaly o
nich na grupie. Mam obwod pod biustem 77 cm. Poszlam do sklepu i pierwszy
raz w zyciu przymierzylam stanik 70C. I to byla genialna decyzja! Mam dwa
staniki z Triumpha (ale to nie musi byc ta firma, oczywiscie) i leza
ge-nial-nie. Zadnego podsuwania sie do gory, ramiaczka jak nalezy, nic mnie
wbrew pozorom nie cisnie, stanik pieknie sie trzyma, a piersi maja bardzo
ladny kstalt. No i wydaja sie wieksze niz w staniku 75B.
Wszystkim polecam taka probe.

> O 'wkładaniu' piersi do miseczki nie napiszę, bo to trzeba przećwiczyć. I
> nie jest wcale łatwe.

Ja sprobuje odnosnie malych piersi.
Wlozyc je do miseczki to nie problem. Problemem jest wlasciwie umocowac na
nich stanik. Ja postepuje wg wskazowek pan z Grochowskiej.
Po zapieciu stanika trzeba lewa reka chwycic od dolu fiszbin przy lewej
piersi. Nie odrywac go od ciala, nie podnosic do gory, ale dwoma palcami -
kciukiem i wskazujacym - przytrzymac. W tym samym czasie prawa rere wlozyc
do miseczki i "wybrac" piers spod pachy, przesunac ja do srodka misezki.
Puscic fiszbin i podciagnac do gory ramiaczko. Tak samo postepujemy z druga
piersia. Na koncu z tylu pociagamy stanik troche w dol, a z przodu za
ramiaczka do gory.
Opis jest trooche skomplikowany i samo zakladanie tez nie jest najprostsze i
trzeba je pocwiczyc. Ale zapewniam was, ze warto. Piersi maja ladny ksztalt,
stanik swietnie lezy i jest wygodny. Od czasu zastosowania sie do tych
wskazowek wreszcie mi nic nie preszkadza w ciagu dnia, nie mysle, ze ma na
sobie stanik, niewygodny i podlazacy do gory, nie mam odruchu poprawiania go
(jak mialam wczesniej).
Fakt, ze jak w sklepie prosze o podanie do przymiarki 70C, to panie patrzą z
niedowierzaniem na strategina czesc mojego ciala, ale nie ma sie co
przejmowac. Przyzwyczailismy sie myslec, ze rozmiar C to nie wiadomo jakie
wielkie piersi, a wcale tak nie jest. Dla mnie 70C pasuje najlepiej. Ja bym
sie na 70E nie obrazila, wprost przeciwnie, nie mialabym nic naprzeciwko, no
ale natura mnie uksztaltowala tak anie inaczej i trzeba sie do tego
przyzwyczaic.
Uff, to tyle. Rany ale dluge, ale moze komus sie przyda.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-29 11:59:43

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> mialabys :) strasznie trudno u nas dostac taki stanik, a na pewno duzo
> trudniej, niz 70 C.

Wczesniej chcialam napisac, ze nie mialabym nic przeciwko takiemu
zmartwieniu :))))
Masz racje, latwo mowic tak na "sucho". Jakby mi to dalo popalic, to moze
bym zmienila zdanie :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-29 12:18:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Nov 2003 10:26:41 +0100, Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> <> wrote:
[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-29 12:28:49

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) <m...@t...pl> napisał(a):

> Uff, to tyle.
> Rany ale dluge, ale moze komus sie przyda.

Przyda sie na pewno:) Bardzo czytelny opis, dzieki,
Kruszynko:)))
Nie bylam nigdy w sklepie owych pan, ale to, o czym
piszesz, IMO jest bardzo wazne w doborze odpowiedniego
stanika. Kiedys mowila mi o tym pewna stara
gorseciarka, specjalistka od szycia indywidualnych, "na
miare" stanikow. I jeszcze dodam - jesli ktos nie wie -
sprawdzajac swoje wymiary centymetrem, robimy to zawsze
w staniku, nigdy na golym ciele. Przy czym pod biustem
naciagamy miarke bardzo mocno, wrecz za ciasno,
natomiast na biuscie mierzymy luzno.

Nina

basen
Czy nie za wczesnie na silny krem?