Re: Podzielniki

Data: 2004-05-17 20:00:48
Temat: Re: Podzielniki
Od: "MarHubSigm" <h...@p...onet.pl>

Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
news:c7tje2$elu$1@inews.gazeta.pl...

> Czesc.
> Czy sa jakies normy, przepisy etc, dot instalacji i rozliczen za CO w
> lokalach spoldzielczych na podstawie "podzielnikow ciepla" ???
> Moze macie jakies doswiadczenie w tym temacie ??
> Dla mnie dziwne bylo rozliczenie lokalu w ktorym przez caly rok niekt
nie
> mieszkal z lokalem zamieszkiwanym przez caly rok. W jednym byl zwrot ok
> 1000 zl a w drugim 900 !!!!!!!!!!!!!!!
> Ha ha czyli co grzac na fuuuuuuuuuuuuuel :)
> Debilizm jakis czy co ?
>
> --
> [...]

Są normy !!!
Ale jak komuś nie chce się czytać odnośników kierowanych do zainteresowanych
to wysyłam na grupę.

Akty Prawne:

a.. Ustawa "Prawo Budowlane" z dnia 7.08.94
Dz.U. nr 89 poz. 414: zm.: z 1996r.
Nr 100 poz. 465
Nr 106 poz. 496
Nr 146 poz. 680
z 1997r. Nr 88 poz. 554
Nr 111 poz. 726
z 1998r. Nr 106 poz. 668; sprostowanie Nr 22 poz. 118

b.. Ustawa "Prawo Energetyczne"
z dnia 10.04.97 Dz.U. nr 54 poz. 348
Nr 158 poz. 1042
z 1998r nr 94 poz. 594
Nr 106 poz. 668

c.. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
z dnia 14.12.94 w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie
Dz.U. nr 10 z 9.02.95 poz. 46, zm.: Dz.U. nr 118, poz. 574
z 1996r Nr 45 poz. 200
z 1997r Nr 132, poz. 878

d.. Normy dla podzielników kosztów ogrzewania
- wyparkowych PN EN 835
- elektronicznych PN EN 834
Pozdr.
Hubert