Polak Niemiec

61. Data: 2018-02-24 09:22:46

Temat: Re: Polak Niemiec
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
emat-tabu

> Coś ci się pokręciło. Ja cię nie oskarżam o rasizm. Ja stwierdzam fakt,
> że jesteś rasistką.

Na ,,stwierdzanie" trzeba mieć kontrakt, umowę albo zamówienie. Czyli
,,stwierdzasz" sobie a muzom. ,,Stwierdzaj" więc co ci się podoba - nie
zapłacę.

> I teraz się pogubiłem.

TERAZ? Ty jesteś od poczatku ,,pogubiony". Ni du du. Dlatego mam taką
radochę jak cię czytam.
?

> Chwaliłaś ich prawo czy krytykowałaś?

A coś pomiędzy istnieje? Co jeszcze mam do wyboru? Podpowiedz, ogóró :->

> Z drugiej strony, skoro krytykujesz Żydów, że mają rasistów,

Że mają NAJWIĘCEJ rasistów. Ich rasizm jest zawarty w ich PRAWIE - nikt,
kto nie ma ortodoksyjnej Żydówki za matkę, nie jest Żydem - tak mają
napisane w swoim prawie.

> to czemu
> nie krytykujesz z tego samego powodu Polaków?

Bo w polskim prawie nie jest napisane, że Polak to tylko ten, kto ma
rodziców Polaków.

> Przecież u nas też są rasiści.

BYWAJĄ.

> Rozumiem, że to miała być obelga :):)

Hmmmm, zawsze mnie zastanawia, kiedy ktoś tsk resguje jak ty - nuechybnie
coś w tym JEDNAK jest, że jak się większość Żydów oraz pewną grupę gojów
nazywa Żydami, to odbierają to jako obelgę - a kiedy Polaka ktoś nazywa
Polakiem, to jest dumny... C'nie?
?

> I ty twierdzisz, że nie jesteś rasistką... żenujące :)

Gdzie tak twierdzę?
Znowu coś insynuujesz i przypisujesz mi słowa, których NIGDZIE nie
napisałam.
LOL

--
XL POLKA

62. Data: 2018-02-26 09:18:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Wystarczy że będę popierał powiększanie UE. (ciach pierdy)

Zwiększ POparcie, bo UE już robi bokami, za chwilę się rozp...uknie.
LOL

--
XL

63. Data: 2018-03-04 05:26:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 22:57:51 UTC+1 użytkownik z...@g...com
napisał:
> XL napisała:
> zły to taki, który swoje człowieczeństwo w jednym
> momencie potrafi  odwiesić na kołek i posłusznie iść zabijać, czerpiąc
> satysfakcję z danej mu w tym momencie władzy nad życiem innych
>
> Przepraszam z góry za skojarzenie, ale czytając to co piszesz właśnie tak zaczynam
Cię postrzegać :(

dlaczego, zbigniewie?
taka jest ocena narodowosci niemieckiej przez ikselke.
calkiem nie oznacza to, ze polemizowac z nia nie mozna.
na poczet plusu ikselce mozna uznac to, ze niemcy,
w bitwach ktorych przez tysiaclecie uczestniczyli,
zazwyczaj wygrywali.
stad tez, moim skromnym zdaniem, zachowali, jako populacja,
nadwyzke wojennych genow.
w tej materii I i II WS troche zmienila, ale nie az tak bardzo.
bo z jecnej strony, to moze bardzo, ale niekoniecznie juz
w checi podporzadkowania sobie swiata w sposob bardziej cywilizowany.
oczyweiscie, kazdy narod lub jego przywodcy ma takie ciagotki NATURALNIE,
jednak istnieje, wyczuwalna, choc nigdy dokladnie okreslona granica.
w tym ujeciu niemcy maja nadal te ciagotki "ponadnaturalne" powiedzmy.

wiec, moim zdaniem, ikselkus troche przesadza, ale co do meritum
ma racje.

pozdrawiam,
jacek

64. Data: 2018-03-04 05:51:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 lutego 2018 08:20:57 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> I ty pewnie te geny rozpoznajesz węchem.
> Jak można pisać takie faszystowskie bzdury z pełną powagą?

jakie faszystowskie, kwiatuszku?
przeczytaj "Samolubny gen" Richarda Dawkinsa, pozniej skojarz to
z populacja. pewnie, ze Dawkins nie mial racji
scedujac wszystko na wylacznie geny,
a pomijajac narzady, cale organizmy i ich interakcje.
gen po prostu, dzieki naszej swiadomosci, nie zawsze wygrywa.
jednakze nie widziec ich przemoznego wplywu na postepowanie jest szalenstwem.
zwlaszcza w dobie dosc powszechnie juz uznawanej nauki.

jacek

65. Data: 2018-03-04 06:06:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 lutego 2018 10:28:23 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Geny? Historia ci pokazuje geny?
> LOL :)

> Nie wątpię :):):):)

> Nie genetyka, tylko ty jesteś z gruntu faszystowska.

> Przecież ty nie masz bladego pojęcia o czym piszesz.
> Swoje niemieckie fobie próbujesz usprawiedliwiać genami Niemców? Dobrze
> się czujesz?

> No to genetyka, czy historia?
> Ależ ty pieprzysz głupoty :):)

chlopcze, doucz sie cokolwiek.
skad np. mozna uzyc sformulowania "stary gen"?
poza tym mysl, zamiast czepiac sie rzeczy oczywistych.
dodatkowo, na zachowanie ma tez wplyw wychowanie.
takze wiedza i swiadomosc, a madrosc i duch
nade wszystko.

jacek

66. Data: 2018-03-04 06:38:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:07:35 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Niemiec Niemcem pozostanie i nie wolno ufać Niemcom jako narodowi. Także
> jako prywatnym ludziom.
> Wielu Żydów miało niemieckich znajomych, sąsiadów, przyjacioł - a jak
> nastał Hitler, to wszyscy oni poszli za nim i nic się dla nich nie liczyło.
>
> --
> XL

ikselkus, wielu Niemcow juz rozumie swoj blad.
oby tylko tak jak oni dobrze zrozumieli swoja wine narody im pomagajce
za przyzwoleniem na kolaboracje z faszystami przez wlasne rzady.

67. Data: 2018-03-04 08:30:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> jednak istnieje, wyczuwalna, choc nigdy dokladnie okreslona granica.
> w tym ujeciu niemcy maja nadal te ciagotki "ponadnaturalne" powiedzmy.

Nie o tych rzeczach mowię. Żadne tam geny wojenne czy chęć podporządkowania
sobie świata u Niemców nie wyrożniają ich jakoś szczególnie. To, co Niemcow
SZCZEGOLNIE wyróżnia, to tzw. NIEMIECKA KARNOŚĆ - o tego sobie nie
wymyśliłam, to jest cecha powszechnie stwierdzana i jej określenie
funkcjonuje w całym świecie.
Niemcy byli zdolni do ekspansji i zwycięstw dzięki tej właśnie,
wyrożniającej ich cesze. A Hitler właśnie TĘ cechę wykorzystał, plus
oczywiście, niezaprzeczalnie, warunki ogromnego kryzysu gospodarczego w
Niemczech.
Tyle, że kryzys był wtedy praktycznie wszędzie w Europie - a jednak tylko
Niemcy byli zdolni do tego, aby w jednej chwili, jak juz napisałam, KARNIE
odwiesić swoje człowieczeństwo na kołek i pojść zabijać. I to popierani
przez resztę narodu, która nie mogąc zabijać bezpośrednio, pracowała dla
machiny śmierci ile tylko sił, KARNIE podporządkowując wszystkie swoje
osobiste interesy ideologii zabijania.
Bo niby czym innym była ideologia Hitlera???

> wiec, moim zdaniem, ikselkus troche przesadza, ale co do meritum
> ma racje.

Mam ZUPEŁNĄ rację i NIE PRZESADZAM.

To, co mówię, to naga prawda o Niemcach, która szokuje i obraża uszy
naiwniaków wierzących w niemiecką ,,unijną" i ,,pokojową" retorykę, naga
prawda, której mówić dziś już nie wolno, bo oni przecież ,,już są dobrzy",
,,zrozumieli swoje błędy" i takie inne bzdury!

Niemcy są ,,dobrzy", bo zaprosili do siebie czarnych żeby im i nam wszystkim
zrobić dobrze, są ,,dobrzy", bo ,,finansują" Polskę poprzez wspaniałomyślne
unijne finansowe mechanizmy, są ,,dobrzy", bo poprzez oczywistą hegemonię w
Unii uczą wszystkich innych, jak żyć!

Czy człowiek rozumny, znający tysiącletnią historię złych relacji Niemcow i
Polaków, historię kolonialnych zapędów Niemców, ich eksterminacyjnego
stosunku do ,,ubermenschen" - NAPRAWDĘ jest skłonny uwierzyć w te bzdury???
SERIO?

--
XL

68. Data: 2018-03-04 08:31:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> jednakze nie widziec ich przemoznego wplywu na postepowanie jest szalenstwem.
> zwlaszcza w dobie dosc powszechnie juz uznawanej nauki.

No a do kogo właśnie piszesz? Do szaleńca.

--
XL

69. Data: 2018-03-04 08:35:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> dodatkowo, na zachowanie ma tez wplyw wychowanie.
> takze wiedza i swiadomosc, a madrosc i duch

Nie, Jacku. Chodziło mi o Historię, w której można prześledzić na
przestrzeni CZASU, jak konsekwentnie działają konkretne geny - obserwując
zachowania Niemców, ich stosunek do innych nacji, preferencje itd. Fakty
historyczne jednym słowem.

--
XL

70. Data: 2018-03-04 08:50:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ikselkus, wielu Niemcow juz rozumie swoj blad.

Wielu Niemców ,,rozumie" - ale nie ich GENY.
Geny niczego nie ,,rozumieją" - geny DZIAŁAJĄ, najczęściej bez względu na
to, co rozum dyktuje. A i takich Niemców, którzy rozumują i ,,rozumieją"
wbrew genom, można skutecznie ,,eliminować". Nazywa się to czystka -
narzędzie podstawowe i wielokrotnie oraz skutecznie wykorzystywane przez
tych ,,nierozumiejących", których za Hitlera nagle okazało się niemal 100
procent!
?

> oby tylko tak jak oni dobrze zrozumieli swoja wine narody im pomagajce
> za przyzwoleniem na kolaboracje z faszystami przez wlasne rzady.

Niczego takiego nie ma, nie łudź się. Myślenie życzeniowe.
Przy grobie Mussoliniego tłumy z kwiatkami i wyciągniętymi rękami skandują
hasła uwielbienia. Gdyby Hitler muał swoj grób, byłoby to samo. A Francja
też niczego nie rozumie, ale z innej przyczyny - Francji już NIE MA.

--
XL

Polak Niemiec
Polak Niemiec