Polański wyrzucony - nareszcie!

11. Data: 2018-05-12 11:32:48

Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-12 o 10:38, XL pisze:

> Tymczasem odbywa się zupełnie inna pokazówka - jeśli jesteś znanym twórcą

Albo funkcjonariuszem kościelnym.

> i masz ŻYDOWSKIE korzenie,

U funkcjonariusz kościelnych żydowskie korzenie nie są wymagane.

> to twoi ŻYDOWSCY poplecznicy poprą cię i uchronią
> od odpowiedzialności za każdy najpodlejszy czyn, którego się dopuścisz.

To tak jak w kościele.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-05-12 17:12:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Albo funkcjonariuszem kościelnym.

> U funkcjonariusz kościelnych żydowskie korzenie nie są wymagane.

> To tak jak w kościele.

Zmień płytę.

--
XL

13. Data: 2018-05-13 06:09:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 8 maja 2018 21:20:21 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Niczego nie wiesz p Trumpie.
>
> --
> XL

masz racje. podpisal ustawke 447 i choc traktuje ona tylko niby o raportach,
to dobrze wiemy, jakie moze kiedys dac dyspozycje.

wiem ikselkus, i to na 100% pewne,
ze wspieranie zydow opierajacych sie na stwierdzeniu
ze inni ludzie, to tak wlasciwie tylko zwierzeta,
a nawet chocby tylko na dawnym Jahwe "ja jestem Bog
zazdrosny i msciwy", jest calkowitym sprzyjaniem Szatanowi.

jacek

14. Data: 2018-05-13 06:43:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 12 maja 2018 10:38:08 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jak każdego pedofila, który po osądzeniu nie poddał się karze.
> Okazuje się, że taki jest tylko jeden - i jest to jakiś tam Polański.
> Trzeba, żeby WSZYSCY, łącznie z nim, mieli jasność, że bycie menelem,
> górnikiem, chłopem, kosmonautą, ksiedzem, nauczycielem, sędzią, uznanym
> twórcą czy choćby cesarzem Japonii czy królową angielską - nie zdejmuje z
> nikogo obowiązku życia zgodnie z prawem moralnym i karnym.
> To ma być (no oczywiście! - bo dlaczego nie?) pokazowa lekcja
> sprawiedliwości.

pokazowki, to sobie urzadzaj w komunizmie.
slyszalem, ze Polannski jest oskarzony o gwalt.
ty piszesz o pedofilii, a to dwie rozne sprawy.

moze masz racje, ikselkus, ale dochodzenie o zgwalcenie kogos,
zwlaszcza ze ponoc ten ktos juz dawno o tym zapomnial,
po latach 30-tu jest troche msciwe po prostu
i opiera sie tylko na wiarygodnosci "pokrzywdzonej" osoby,
zwlaszcza, ze w gre wchodzi znana osoba, na ktorej mozna cos uzyskac.

oczywiscie, bywa tak, jak uwazasz, ale zazwyczaj to zwykly, nowomodny biznes.

pozdrawiam,
jacek

> Tymczasem odbywa się zupełnie inna pokazówka - jeśli jesteś znanym twórcą i
> masz ŻYDOWSKIE korzenie, to twoi ŻYDOWSCY poplecznicy poprą cię i uchronią
> od odpowiedzialności za każdy najpodlejszy czyn, którego się dopuścisz.

przepraszam, mozesz miec racje, ale w ten sposob, to mozna wytlumaczyc wszystko.
iksekus, mi po prostu cos w sprawie Polannskiego nie pasuje, i na pewno nie jest
to to, o czym piszesz.

moze, ikselkus, moze sie myle, ale juz najmniej sady amerykanskie, podejrzewalbym o
niesprzyjanie duzym Zydom.

nawet przeciez Trump, niby niezawisly, tanczy niekiedy Zydoszatamnskie piruety.
ikselkus, ale Zydzi to rowniez Ci, ktorzy za Pana Jezusa gineli.
po prostu nie da sie tak jednoznacznie cala nacje kwalifikowac.

jacek

15. Data: 2018-05-13 12:37:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> masz racje. podpisal ustawke 447 i choc traktuje ona tylko niby o raportach,
> to dobrze wiemy, jakie moze kiedys dac dyspozycje.

Komu? POLAKOM???
:-)))

Amerykanie U SIEBIE mogą sobie dowolne ustawy podpisywać. Nawet o mieniu
Żydów na Księżycu.

16. Data: 2018-05-13 13:14:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> moze masz racje, ikselkus, ale dochodzenie o zgwalcenie kogos,
> zwlaszcza ze ponoc ten ktos juz dawno o tym zapomnial,

Zaraz zaraz, nie rozpędzaj się tak! W ten sposob jaki prezentujesz to można
by też uniewinniać sprawców gwałtów i napaści na osoby, które straciły
pamięć od uderzenia w głowę albo oszalały po traumie i nie wiedzą, że w
ogóle żyją :->
Ale gdyby nawet.
Trauma dotyczy nie tylko osób bezpośrednio poszkodowanych. Trauma dotyczy
ich rodzin i całego społeczenstwa. Oni TEŻ zasługują i czekają na
sprawuedliwość. Ja jako obywatelka wolnego kraju chcę wiedzieć, że jeśli
moje dziecko zostanie skrzywdzone przez osobę, ktôrej się wydaje, że
wszystko jej wolno, bo jest kolejnym Polańskim, to prawo mojego kraju mu to
wybije z głowy.
Prywatnie moje dziecko i ja możemy próbować mu wybaczyć, jak nakazuje nasza
religia - ale SPOŁECZEŃSTWO czynić tego i puszczać płazem nie powinno, bo
staje wtedy przeciw własnemu prawu, które samo stworzyło. To
samounicestwienie.

> po latach 30-tu jest troche msciwe po prostu
> i opiera sie tylko na wiarygodnosci "pokrzywdzonej" osoby,

Nie. Opiera się na bezspornie stwierdzonym fakcie zmuszenia KONKRETNEGO
DZIECKA do aktu płciowego z TYM KONKRETNYM MĘŻCZYZNĄ.
I w tej kwestii z całego tzw. środowiska (w Polsce) jawnie ostro
wypowiedział się jedynie Hołdys - mówiąc w dyskusji tv, że co to w ogole
jest ta cała obrona Polańskiego?! - mężczyzna nie bierze się za dziecko i
to jest jedyne kryterium w tej sprawie! Jeśli to dopuszczamy, godzimy się
także na pedofilię!

> [...]
> podejrzewalbym o niesprzyjanie duzym Zydom.

> nawet przeciez Trump, niby niezawisly, tanczy niekiedy Zydoszatamnskie piruety.

Jak każdy prezydent USA.

> ikselkus, ale Zydzi to rowniez Ci, ktorzy za Pana Jezusa gineli.
> po prostu nie da sie tak jednoznacznie cala nacje kwalifikowac.

Mowa o wierze. Ci Żydzi, co ginęli za Jezusa, to chrześcijanie.

--
XL

17. Data: 2018-05-13 13:58:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/05/2018 o 09:38, XL pisze:

> [...]
> od odpowiedzialności za każdy najpodlejszy czyn, którego się dopuścisz.

a ty jestes nikim i uwazasz, ze z ciebie zdejmuje

--
gazebo

18. Data: 2018-05-13 14:01:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2018 o 12:14, XL pisze:

> [...]
> to jest jedyne kryterium w tej sprawie! Jeśli to dopuszczamy, godzimy się

w ktorym miejscu ona byla dzieckiem? i zacznij od jej matki
---
gazebo

19. Data: 2018-05-13 14:27:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> w ktorym miejscu ona byla dzieckiem?

W d...

--
XL

20. Data: 2018-05-13 14:28:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 12:38:38 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Komu? POLAKOM???
> :-)))
>
> Amerykanie U SIEBIE mogą sobie dowolne ustawy podpisywać. Nawet o mieniu
> Żydów na Księżycu.

po co sie smiejesz?
moga, w niesprzyjajacych nam czasach, wezwac nawet wszystkie kraje w ich strefach
wplywow,
aby wszystkie nasze mienie zablokowaly.

pewnie, ze to tylko hipotetyczna mozliwosc, ale chocby Szwajcaria,
bez tam zadnego wezwaniua, udostepnila bankowe archiwa.

oczywiscie, jesli amerykanie zglupija i zechca, w tym przypadku szwindel
zwykly nam wykrecic, to wyjdzie im ociupinke gorzej - jednak niebezpieczeństwo
bardzo poważne istnieje.

Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom
Ania Lipek