Re: Polański wyrzucony - nareszcie!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 12 May 2018 21:43:02 -0700 (PDT)
Subject: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 12 maja 2018 10:38:08 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jak każdego pedofila, który po osądzeniu nie poddał się karze.
> Okazuje się, że taki jest tylko jeden - i jest to jakiś tam Polański.
> Trzeba, żeby WSZYSCY, łącznie z nim, mieli jasność, że bycie menelem,
> górnikiem, chłopem, kosmonautą, ksiedzem, nauczycielem, sędzią, uznanym
> twórcą czy choćby cesarzem Japonii czy królową angielską - nie zdejmuje z
> nikogo obowiązku życia zgodnie z prawem moralnym i karnym.
> To ma być (no oczywiście! - bo dlaczego nie?) pokazowa lekcja
> sprawiedliwości.

pokazowki, to sobie urzadzaj w komunizmie.
slyszalem, ze Polannski jest oskarzony o gwalt.
ty piszesz o pedofilii, a to dwie rozne sprawy.

moze masz racje, ikselkus, ale dochodzenie o zgwalcenie kogos,
zwlaszcza ze ponoc ten ktos juz dawno o tym zapomnial,
po latach 30-tu jest troche msciwe po prostu
i opiera sie tylko na wiarygodnosci "pokrzywdzonej" osoby,
zwlaszcza, ze w gre wchodzi znana osoba, na ktorej mozna cos uzyskac.

oczywiscie, bywa tak, jak uwazasz, ale zazwyczaj to zwykly, nowomodny biznes.

pozdrawiam,
jacek

> Tymczasem odbywa się zupełnie inna pokazówka - jeśli jesteś znanym twórcą i
> masz ŻYDOWSKIE korzenie, to twoi ŻYDOWSCY poplecznicy poprą cię i uchronią
> od odpowiedzialności za każdy najpodlejszy czyn, którego się dopuścisz.

przepraszam, mozesz miec racje, ale w ten sposob, to mozna wytlumaczyc wszystko.
iksekus, mi po prostu cos w sprawie Polannskiego nie pasuje, i na pewno nie jest
to to, o czym piszesz.

moze, ikselkus, moze sie myle, ale juz najmniej sady amerykanskie, podejrzewalbym o
niesprzyjanie duzym Zydom.

nawet przeciez Trump, niby niezawisly, tanczy niekiedy Zydoszatamnskie piruety.
ikselkus, ale Zydzi to rowniez Ci, ktorzy za Pana Jezusa gineli.
po prostu nie da sie tak jednoznacznie cala nacje kwalifikowac.

jacek