Re: Polański wyrzucony - nareszcie!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 13 May 2018 05:28:49 -0700 (PDT)
Subject: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 13 maja 2018 12:38:38 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Komu? POLAKOM???
> :-)))
>
> Amerykanie U SIEBIE mogą sobie dowolne ustawy podpisywać. Nawet o mieniu
> Żydów na Księżycu.

po co sie smiejesz?
moga, w niesprzyjajacych nam czasach, wezwac nawet wszystkie kraje w ich strefach
wplywow,
aby wszystkie nasze mienie zablokowaly.

pewnie, ze to tylko hipotetyczna mozliwosc, ale chocby Szwajcaria,
bez tam zadnego wezwaniua, udostepnila bankowe archiwa.

oczywiscie, jesli amerykanie zglupija i zechca, w tym przypadku szwindel
zwykly nam wykrecic, to wyjdzie im ociupinke gorzej - jednak niebezpieczeństwo
bardzo poważne istnieje.