Polędwica wieprzowa

1. Data: 2002-11-04 12:42:14

Temat: Re: Polędwica wieprzowa
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha wrote:
> Co z nią zrobić???

Najlepiej zjeść... A co innego chciałabyś z nią zrobić?

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-04 13:29:11

Temat: Polędwica wieprzowa
Od: "Gocha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co z nią zrobić???

Gosia z Bielska

1. Data: 2002-11-04 13:52:00

Od: "Gusia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pociąć na kotlety, lekko rozbić, posolić, popieprzyć, obsmażyć z dwóch
stron, wlać na to kubek śmietany minimum 18%, wrzucić kostke smaku knorra
np. czosnkowo-majerankową, a na końcu dodać podduszone na maśle pieczarki z
ząbkiem czosnku, pycha ! do tego bagietka, słata zielona z vinegret i białe
wino półwytrawne
i smacznego
pozdr
Gusia

1. Data: 2002-11-04 16:27:21

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Gocha <m...@o...pl> w <news:aq5sl8$2pm$1@news2.tpi.pl> napisał(a):

> Co z nią zrobić???

http://groups.google.com/groups?q=group:pl.rec.kuchn
ia+author:brywczy%
C5%84ski&start=20&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scorin
g=r&as_qdr=m3&selm
=amn49v.1tc.1%40Konrad.Brywczynski&rnum=22

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-11-04 18:41:54

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pociąć na kotlety, lekko rozbić, posolić, popieprzyć,

Zawsze mi się wydawało, że polędwicę soli się PO smażeniu, tak jak wątróbkę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-05 09:43:21

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Gocha:
> Co z nią zrobić???

można pokroić w plastry, zamarynować kilkanaście minut w mieszance
musztarda (ostra), majeranek, sól, pieprz. Smażyć na sklarowanym maśle
po kilka minut z obu stron.

To, co mi akurat do głowy przyszło, ale nie sprawdzone (jeszcze), może
zrobię za dwa tygodnie:
polędwicę natrzeć pieprzem, solą i majerankiem. Obsmażyć na okrętkę.
Owinąć blanszowaną kapustą włoską i do piekarnika. Takie gołąbki. Ma
ktoś pomysł na rozwinięcie tematu?

Waldek

1. Data: 2002-11-05 13:28:43

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> polędwicę natrzeć pieprzem, solą i majerankiem. Obsmażyć na okrętkę.
> Owinąć blanszowaną kapustą włoską i do piekarnika. Takie gołąbki. Ma
> ktoś pomysł na rozwinięcie tematu?
-----------
Ja bym jeszcze - do srodka - dodala cebule zeszklone na boczku/smalcu/itp.
Kminek bym dorzucila, bo kapusta, ale nie do nacierania, ale juz do
zapiekania. I oblozylabym to marchewka w plasterkach i cebula takaz.
Zapieklabym w odrobinie mieszaniny wody po kapuscie i tluszczyku z patelni,
czyli: po obsmazeniu wlalabym nieco kapusianej wody, zberala dobre, zlala,
po cebuli to samo - i do brytfanny z tym!

Ale jakos wpychanie tej poledwicy do kapusty wydaje sie jakies takie... No
nie wiem, moze to juz uraz kapusciany? Zrobilabym raczej z tej poledwicy cos
prostego. Takie posmarowane ziolami wsadzilabym na chwile do oleju, troche
oleju rozgrzalabym na ostro na patelni, podsmazyla mieso w plastrach na
duzym ogniu, potem zmniejszylabym, zeby doszly... Zakladajac, ze plastry
maja po jakies 2 cm, to tak do 8 minut, zeby nie przegiac:))) A sam cymesik
uzyskalabym maselkiem smakowym, na przyklad czosnkowym, cebulowym,
ziolowym:))) I z pieczonymi ziemniakami w plasterkach albo frytkami. Do tego
duszone cos, pomidory na przyklad:)))

Gosia
_____________________
Mezczyzni kochaja jesc. Niekiedy kochaja takze kobiete. Nigdy jednakze nie
kochaja jej bardziej niz jesc.

1. Data: 2002-11-05 16:48:53

Temat: Re: Pol?dwica wieprzowa
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Nov 2002 10:43:21 +0100, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>Gocha:
>>

>mo?na pokroi? w plastry, zamarynowa? kilkana?cie minut w mieszance
>musztarda (ostra), majeranek, sól, pieprz. Sma?y? na sklarowanym ma?le
>po kilka minut z obu stron.
>
>To, co mi akurat do g?owy przysz?o, ale nie sprawdzone (jeszcze), mo?e
>zrobi? za dwa tygodnie:
>pol?dwic? natrze? pieprzem, sol? i majerankiem. Obsma?y? na okr?tk?.
>Owin?? blanszowan? kapust? w?osk? i do piekarnika. Takie go??bki. Ma
>kto? pomys? na rozwini?cie tematu?
>
>Waldek

Owinac lisciem salaty i jesc jak kanapke ino ze bez chleba...
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-05 17:01:54

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrzucić kostke smaku knorra
=============
Brrr.. Az mnie zatelepalo..

Do POLEDWICY? KNORRA?

A fe!
I tfuj!
@!#$%^&*

waldek
=============

1. Data: 2002-11-05 19:32:12

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie tak:
kroje w "plastry" i rozbijam (jak schabowe)
obsmazam z kazdej strony po ok minucie (zalezy kto jakie lubi, bardziej czy
mniej przysmazone) sole, pieprze
zdjejmuje z partelni, i na ten sam tluszcz wrzucam cebule pokrojona w
"piorka" (lib krazki), nie powinna byc zbyt przysmazona, byleby surowa nie
byla
w salaterce rozrabiam maslo z dosc duza iloscia wycisnietego czosnku
na podledwice nakladam lyzeczke masla czosnkowego, smaruje calosc i na to
nakladam troche cebuli, do tego jakas pyszna surowka, albo no ogorek
kiszony, ziemniaki..

Marta

Super jedzonko.
Zbior przepisow