Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

51. Data: 2015-05-30 20:45:23

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]
>>> zewnętrzny. Daje swoim niewolnikom odrobinę wolności,

> Są tacy, którzy twierdzą, że owe 'strojenie się w piórka' i malowanie
> się wzmagają (i słusznie) agresję mężczyzn. Znamienną stała się
> reakcja środowisk feministycznych i lewicowych na publiczną wypowiedź
> pewnego policjanta, który stwierdził, że wyzywająco (ang. slutty)
> ubierające się kobiety same są winne skierowanej ku nim przemocy.
> Także w Polsce (na razie chyba tylko w Warszawie) zorganizowany
> został 'marsz szmat.'

Kobiety oferują mężczyznom seks zamiast zaufania. Chcą dominować nad
mężczyznami epatując swoim ciałem bez zaufania i szacunku. To jest
czysta przemoc seksualna w wydaniu kobiet. Nie należy ich jednak
potepiać całkowicie gdyż postępuja dlatego tak gdyz po pierwsze takie
wyniosły z domu wzorce zachowań koiecych a po drugie równiez dlatego, że
niedojrzałym (czyt. niewłaściwie wychowanym mężczyznom) zaufać nie mogą.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

52. Data: 2015-05-30 20:54:36

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 20:41, Pszemol pisze:
> "CookieM" <t...@d...not.spam> wrote in message

> Tomku, a odpowiedź na moje pytanie?
Kobieta jest w większości kultur traktowana jako trofeum mężczyzny. Im
piękniejsza, tym większe jest to trofeum, jak w internetowym memie, w
którym podczas randki mężczyzna wylicza swoje życiowe sukcesy i
zgromadzone dobra, na co tamta oświadcza: 'jestem ładna.' W kontekście
rozważań LeoTara to uprzedmiotowienie kobiety jest źródłem jej
nienawiści czy pogardy do mężczyzn albo środkiem do podporządkowania go
sobie a z nim i całej cywilizacji, dzięki urodzie i środkom ją
uwydatniającym.

53. Data: 2015-05-30 20:59:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 20:54, CookieM pisze:
> piękniejsza, tym większe jest to trofeum, jak w internetowym memie, w
> którym podczas randki mężczyzna wylicza swoje życiowe sukcesy i
> zgromadzone dobra, na co tamta oświadcza: 'jestem ładna.' W kontekście

Kobieta też musi mieć jakieś osiągnięcia, bo prawdziwemu facetowi nie
starczy kobieta, która jest ładna i nic poza tym.

54. Data: 2015-05-30 21:06:02

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Możesz sobie zmienić na Chiron 2 nicka, czyli bezmózgowe warzywo, bo jak do Chirona
nie dociera, na jakim tle powstaje homofobia, to ty w tym wątku pokazałeś taki sam
problem, bo to jest bardzo proste i tylko osoby zaburzenie jak Leo, nie są w stanie
przyjąć że racjonalizują. Normalni mężczyźni nie mają ochoty gwałcić pijanych kobiet,
tylko zaburzeni faceci, którzy następnie swoje postępowanie racjonalizują...... a bo
pedał chodzi po ulicy, po co chodzi, a bo ona była na obcasach, po co to zrobiła, a
bo dziecko się otarło, czyli chciało....to jest tumaczenie gwałcicieli i to zrobiła
paradoksalnie policja, dlatego ludzi to oburzyło, a dwianci= hura można gwałcić. Masz
problem.

55. Data: 2015-05-30 21:12:10

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 20:59, zdumiony pisze:

> Kobieta też musi mieć jakieś osiągnięcia, bo prawdziwemu facetowi nie
> starczy kobieta, która jest ładna i nic poza tym.

Tytuł znanego filmu z M. Monroe "Mężczyźni wolą blondynki" zdaje się
przeczyć tej tezie. Zresztą, nawet pary złożone z tych 'wartościowych'
jednostek z osiągnięciami życiowymi i intelektualnymi, rozpadają się po
wydaniu na świat potomstwa, które staje się areną walki o władzę nad ich
duszyczkami pomiędzy obojgiem rodziców.

56. Data: 2015-05-30 21:15:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:12, CookieM pisze:
> [...]
> jednostek z osiągnięciami życiowymi i intelektualnymi, rozpadają się po
> wydaniu na świat potomstwa, które staje się areną walki o władzę nad ich

Prawdziwi mężczyźni cenią zwłaszcza inteligencję kobiet

57. Data: 2015-05-30 21:16:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> to jest tumaczenie gwałcicieli i to zrobiła paradoksalnie policja,
> dlatego ludzi to oburzyło, a dwianci= hura można gwałcić.
> Masz problem.

Problem i to duży to mają Ci, którzy tak odbierają ten tekst policji.
Nie była to żadna zachęta do gwałcenia! Ja jej tam nie widzę.

Dokładnie tak samo jak ostrzeganie przed zostawianiem
niezapiętego rowera przed sklepem czy laptopa na
przednim siedzeniu w aucie nie jest zachętą do kradzieży!

To próba Policji (która ma na codzień do czynienia z tego typu
przestępstwami) zwrócenia uwagi osobom na zagrożenia
jakie na nie czyhają i próba przekonania ich do zachowań,
które nie wyeliminuja całkowicie kradzieży/gwałtów ale być
moze *zmniejszą* szansę na stanie się ofiarą gwałtu/kradzieży.

Dla większości ludzi jest to logiczne, że jak się upijesz w gronie
nieznanych Ci ludzi to stępisz swoje naturalne odruchy obronne - narażasz
się na wiele zagrożeń bo trafić się może ktoś, kto Cię oszuka, okradnie,
zgwałci, pobije - innym trzeba to mówić i robi to Policja w takich tekstach.

A ludzie chórem się oburzają bo nie mają wystarczającej
ochoty zaprotestować przeciwko egzaltowanej histerii i ponieść
pewne ryzyko bycia posądzonym o sprzyjanie/obronę gwałcicieli.

Czy byłoby mądrzej gdyby w tym tekście policyjnym była *dodatkowa* nagana i
potępienie gwałtu i przemocy? No pewnie byłoby lepiej gdyby była, bo jak
widać na załączonym obrazku, niektórzy wyciagają błędne wnioski z tego co
czytali...

58. Data: 2015-05-30 21:17:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Prawdziwi mężczyźni cenią zwłaszcza inteligencję kobiet

Wierutna bzdura. Prawdziwi (świadomi) mężczyźni cenią sobie wzajemne
zaufanie i szacunek między kobietą i mężczyzną będące podstawą układu
partnerskiego.

59. Data: 2015-05-30 21:17:56

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:16, Pszemol pisze:
> Dokładnie tak samo jak ostrzeganie przed zostawianiem
> niezapiętego rowera przed sklepem czy laptopa na
> przednim siedzeniu w aucie nie jest zachętą do kradzieży!

Ale słowa "nie kupuj samochodu, bo mogą ci go ukraść" już była by czymś
takim

60. Data: 2015-05-30 21:19:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Ale słowa "nie kupuj samochodu, bo mogą ci go ukraść"
> już była by czymś takim

Widzisz tu ZACHĘTĘ do kradzieży samochodu???
Poważnie?

pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska