Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

71. Data: 2015-05-30 21:36:14

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Dlaczego by miało jej zależeć aby kogoś zdominować?

By sobie (!) sprawić dziecko, które później kobieta nie mająca poczucia
własnej wartości uzależnia od siebie. Przeczytaj uważnie stopkę ikki a
być może zrozumiesz jak kobiety traktują własne dzieci juz od momentu
poczęcia.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

72. Data: 2015-05-30 21:36:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Pszemol
> Zdumiony ma racje, wyrzuć samochód bo ci ukradną, nie masz wyjścia.

Nie ma racji, tam jest porada aby nie kupować samochodu. Tylko tyle. Reszta
to jakieś Wasze chore domysły...

Jednakowo chore jak domysły feministek że w tekście Policji były jakieś
zachęty do gwałcenia pijanych kobiet.

> To jest iracjonalizm co tu produkujesz. Na tym komisariacie zgwałcona
> kobieta może usłyszeć że = ma pani makijarz dlatego panią zgwałcono. Na
> drugi dzień usłyszy= ma pani worek na sobie no to dlatego zostałaś drugi
> raz, na trzeci dzień= no ta szafa pancerna to zupłenie prowokuje
> gwałcicieli.
> Czyli jest to robienie z ofiary winnej , gdy co by nie zrobiła gwałciciel
> i tak sobie wymyśli powód, a bo stała nad wodą, a bo stała koło dębu, a bo
> chmurki nisko wisiały, a bo trawa była zielona, a bo miała spodnie itd....

Powiedz mi, czy zostawiając przed sklepem niezapięty rower zachęciłem do
jego kradzieży? Czy jestem winien jego kradzieży gdyby został skradziony?

73. Data: 2015-05-30 21:39:29

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 21:30, Penetrator pisze:
> [...]
sobie wymyśli powód, a bo stała nad wodą, a bo stała koło dębu, a bo chmurki nisko
wisiały, a bo trawa była zielona, a bo miała spodnie itd....

Kurwa, ty w ogóle libido nie masz? jakie sygnały wysyła kobieta malując się:
makijaż oczu - zahipnotyzuj się i bądź mi posłuszny,
pomalowane usta - całuj mnie,
odkryte/uwydatnione części ciała - bierz mnie z tej strony.

74. Data: 2015-05-30 21:45:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 30.05.2015 o 21:30, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A czyli jak masz krótkie spodenki i ci dupka kształtnie wygląda, to stojąc na
przystanku zapraszasz do gwałcenia ciebie w krzakach obok i jak ciebie wypenetruą to
była twoja wina a nie zboczeńca?

75. Data: 2015-05-30 21:45:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:32, LeoTar pisze:
> Widocznie w jej ocenie nie nadawałeś sie na takiego, którego można
> zmanipulować i zdominować. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć o sobie,

Może, z perspektywy czasu cieszę się że nic z tego nie wyszło

76. Data: 2015-05-30 21:46:40

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:36, Pszemol pisze:
> Powiedz mi, czy zostawiając przed sklepem niezapięty rower zachęciłem do
> jego kradzieży? Czy jestem winien jego kradzieży gdyby został skradziony?

Kobieta nie jest rowerem

77. Data: 2015-05-30 21:46:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message
> Przeczytaj uważnie stopkę ikki a być może zrozumiesz
> jak kobiety traktują własne dzieci juz od momentu poczęcia.

Hm... Zachęcony przez Ciebie przeczytałem:
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"
Co tu jest o dzieciach?

A jeśli już mówimy o stopkach, czy możesz coś zrobić z tym
swoim Avastem aby nie doklejał tej reklamy na końcu pod
pozorem "rezultatu sprawdzenia wiadomości"? Bo to śmieszne....

78. Data: 2015-05-30 21:48:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Kobieta nie jest rowerem

Potrafisz myśleć abstrakcyjnie, z użyciem analogii?

Nikt nie twierdzi tutaj że kobieta jest rowerem!

Ludzie! Czy Wy macie jakąś maturę zrobioną??

79. Data: 2015-05-30 21:51:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:48, Pszemol pisze:

> Potrafisz myśleć abstrakcyjnie, z użyciem analogii?
> Nikt nie twierdzi tutaj że kobieta jest rowerem!
> Ludzie! Czy Wy macie jakąś maturę zrobioną??

Chodzi o to, że powinno zabronić się gwałcicielowi bronić się tym, ze
został sprowokowany przez kobietę.

80. Data: 2015-05-30 21:51:34

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 21:45, Penetrator pisze:
> [...]
przystanku zapraszasz do gwałcenia ciebie w krzakach obok i jak ciebie wypenetruą to

Myślę, że zboczeniec jako osoba pozbawiona pewnych hamulców, będzie
dążył do uskutecznienia swojego zamysłu, niezależnie od tego, czy obiekt
jego fascynacji będzie w jego zamyśle go prowokował czy też nie.

pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska
KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!