Re: Polityka OD KUCHNI

1. Data: 2000-10-05 11:35:32

Temat: Re: Polityka OD KUCHNI
Od: m...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Zobaczcie co mi odpisali z biura Krzaka jak im nawstawialem za spamowanie grupy:

"W ostatnich dniach w sieci pojawil sie spam reklamowy wysylany przez osobe
podszywajaca sie pod Kandydata na prezydenta RP Mariana Krzaklewskiego
zasmiecajacy konta e-mailowe duzej liczbie internautów. Wobec tego aktu
sieciowego wandalizmu Sztab Wyborczy kandydata na prezydenta RP Mariana
Krzaklewskiego oswiadcza, ze w zaden sposób ani nie jest autorem tej
wiadomosci, ani nigdy nie byl inspiratorem jej powstania.

Sztab Wyborczy Kandydata odbiera te dzialania jako próbe zniechecenia
spolecznosci internetowej do osoby Mariana Krzaklewskiego, który z rangi
swojego wyksztalcenia jest zywo zainteresowany rozwojem Internetu.
Przypomnijmy, ze pan Marian Krzaklewski jest specjalista z zakresu
zastosowania komputerów w przemysle, dlatego powszechny dostep do Internetu
jest jednym z glównych punktów jego programu wyborczego. Ponadto Sztab
Wyborczy spostrzega Internet jako jedno z niewielu w pelni niezaleznych
mediów w Polsce.

Przypomnijmy, ze wysylka spamu nie jest odosobnionym przypadkiem podszywania
sie pod Sztab Wyborczy Mariana Krzaklewskiego. W ciagu ubieglego miesiaca
pojawil sie w sieci inny mail, który zachecal do kupienia koszulki
reklamowej z nadrukowanym naszym haslem wyborczym i lisciem marihuany. W
zwiazku z nasilajacymi sie Internetowymi aktami barbarzynstwa Sztab Wyborczy
Kandydata zwraca sie do sprawców o natychmiastowe zaprzestanie podobnych
dzialan. Jednoczesnie apelujemy do operatorów sieci o podejmowanie
natychmiastowych dzialan w momencie zauwazenia podobnych nieprawidlowosci w
sieci.

Przypominamy, ze adres naszego serwera to krzaklewski.pl. Maile pochodzace z
innych domen nie sa naszego autorstwa."

pozdrowionka

mRqS

http://komp.kwidzyn.top.pl
www.el-projekt.z.pl
www.miragestudio.maxi.pl

Please respond to p...@n...pl@SMTP
Sent by: o...@n...pl
To: p...@n...pl@SMTP
cc:
Subject: Re: Polityka OD KUCHNI
Classification:

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-10-05 14:09:57

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, tylko jak sprawdzic czy oni aby tym razem zrobili moze wyjatek i
zdecydowali sie na mowienie ( pisanie ) prawdy? Ta uczciwosc i "kultura"
jakos dziwnie mi do nich nie pasuje....
Pozdr.,
Danka

<m...@p...com> schreef in bericht

1. Data: 2000-10-06 10:33:50

Od: Tomasz Rog <u...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypomnijmy, ze pan Marian Krzaklewski jest specjalista z zakresu
> zastosowania komputerów w przemysle, dlatego powszechny dostep do Internetu

BUaaaaachaaaachaaaa.
Temat pracy doktorskiej dr M.K>Modelowanie przeplywu gazu w szybie wielkiego pieca.<

I z recenzji "oryginalnym dorobkiem autora jest algorytm modelowania gazu w szybie
wielkiego pieca i jego implemaentacja komputerowa."

Nie oceniam.

Tomek

1. Data: 2000-10-06 20:51:52

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Rog" <u...@t...if.uj.edu.pl> schreef in bericht
> I z recenzji "oryginalnym dorobkiem autora jest algorytm modelowania gazu
w szybie
> wielkiego pieca i jego implemaentacja komputerowa."

Ze niby jak? Dobre!

Danka

1. Data: 2000-10-06 21:54:13

Temat: Odp: Polityka OD KUCHNI
Od: "JS" <j...@c...retsat1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <j...@z...nl> napisał w wiadomości
> "Tomasz Rog" <u...@t...if.uj.edu.pl> schreef in bericht
> w szybie
>
> Ze niby jak? Dobre!
>
> Danka

Tak dobre bo udawadnia wyzszosc zasadowosci wsadu nad zasadowoscia zuzla.
A zuzla ja osobiscie nie jadam.

jabluszka, jabluszka
co z soczewicy?
Re: GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO