GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO

1. Data: 2000-10-05 06:36:51

Temat: GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO
Od: Sztab Wyborczy Mariana Krzaklewskiego<m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Przewaga Kwa?niewskiego jest coraz mniejsza !!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marian Krzaklewski zdobywa coraz wieksze żesze zwolenników
Dziękujemy za poparcie !

WYBIERAJ Z NAMI!
TYLKO MARIAN KRZAKLEWSKI !

Deklaracja Przewodniczšcego Mariana Krzaklewskiego:

"Drodzy Internauci ! Majšc ?wiadomo?ć jak potężnym medium jest
Internet i jak wielkš rolę może odgrywać on w przyszłej nowoczesnej Polsce
pragnę Was poinformować, że po moim wyborze na urzšd Prezydenta
dołoże wszelkich strań aby maksymalnie upowszechnić Internet w domu
i w szkołach. Będę robił wszystko aby był on dostępny nie tylko dla
zamożniejszej czę?ci naszego społeczeństwa, ale także dla tych, którzy
do dzisiaj nie mogš sobie pozwolić na komfort używania Internetu."

Pozdrawiamy

SZTAB WYBORCZY
MARIANA KRZAKLEWSKIEGO
Ul. Marszałkowska 77/79
00 - 679 Warszawa
centrala: 022 622 51 40

fax: 022 621 82 24
i...@k...pl
http://www.krzaklewski.pl/

1. Data: 2000-10-05 07:20:59

Temat: Re: GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO
Od: j...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

Pan "Sztab Wyborczy Mariana Krzaklewskiego" napisal:

<Marian Krzaklewski zdobywa coraz wieksze żesze zwolenników

O ŻESZ(E) wy!!!!

Najpierw do szkoly, potem do polityki!
Facet ktory to pisze to żywa reklama socjalistycznego szkolnictwa III RP

Jarek

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-10-05 08:20:47

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Adamek <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> Facet ktory to pisze to żywa reklama socjalistycznego szkolnictwa III RP

Ja sie dla porzadku zapytam, czy to jest napisane z ironia, czy nie, bo
osobiscie jestem socjalistycznie szkolony i jakos nie narzekam (zwlaszcza
dokonujac samoporownania z poziomem obecnym).

Jader

1. Data: 2000-10-05 09:47:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz na ortografię!!!
Joanna

1. Data: 2000-10-05 09:51:58

Temat: Polityka OD KUCHNI
Od: j...@m...com.pl (justy) szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze, ktoś nas tu chyba robi w konia ...
Czyżby jedynym sposobem zdobywania internetowych głosów, a co za tym idzie
poparcia do np. publikacji TV (o zgrozo !!!), było celowe popełnianie
kardynalnych błędów ortograficznych? Czy należy z tego wyciągnąć daleko
idące wnioski, że IM WIĘCEJ BŁĘDÓW tym WIĘKSZE POPARCIE???
Pszerarzona Jósty

1. Data: 2000-10-05 10:13:24

Temat: Re: Polityka OD KUCHNI
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <j...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007201c02eb1$e76949a0$8b8d808b@zakupy...
> Drodzy Grupowicze, ktoś nas tu chyba robi w konia ...
> idące wnioski, że IM WIĘCEJ BŁĘDÓW tym WIĘKSZE POPARCIE???
> Pszerarzona Jósty

To potwierdza moje przypuszczenia, ze polityka zajmuja sie sami kretyni
i debile, ktorzy do niczego innego sie nie nadaja.

Jader

1. Data: 2000-10-05 10:54:30

Od: "Witold Szczechura" <w...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

A nie sadzicie, ze te posty wysyla konkurencja Maryjana???

Beata

1. Data: 2000-10-05 10:57:04

Od: j...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

z ironią, z ironią...
:-)
J.

1. Data: 2000-10-05 10:58:48

Od: j...@t...pl (Jarek Adamek) szukaj wiadomości tego autora

Napisałem do nich i odpisali ze to nie oni a jacys spamerzy się podszywają.

1. Data: 2000-10-05 11:13:01

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witold Szczechura <w...@n...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8rhmru$p3i$...@n...nuri.net...
> A nie sadzicie, ze te posty wysyla konkurencja Maryjana???
>
> Beata

Nie.

Jader

Sposob na przeziebienie
salata lodowa
pieprz - czy mozna sie uzaleznic?
Sałatka z kurczaka wędzonego
Popsuła mi się lodówka i koniec z kolacjami