salata lodowa

1. Data: 2000-10-04 19:29:57

Temat: salata lodowa
Od: "afc" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Gruby." < boruta@icbleu-nospam.org>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Sent: Tuesday, October 03, 2000 12:36 PM
Subject: Re: Salata lodowa

m...

> No co ty , nie wiesz ze AMERYKANCKIE to najlepsze... ;-)
> Art.(Gruby )
Twoja ironia jest nie na miejscu. Znajac tutejsze zycie, gdyby krojenie
salaty nozem bylo niezdrowe, sady zawalone byly by sprawami o
odszkodowania... a nie sa. O to mi tylko chodzilo.
F.

1. Data: 2000-10-04 19:45:00

Temat: Re: salata lodowa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> salaty nozem bylo niezdrowe, sady zawalone byly by sprawami o
> odszkodowania... a nie sa. O to mi tylko chodzilo.

Dziękuję!
Nareszcie dostałam argument nie do odparcia.
Sałatę nożem będę kroić dalej i będę miała, co odpowiedzieć wszystkim,
którzy mnie w domu krytykują...
Jeszcze raz dziękuję...
Joanna

1. Data: 2000-10-05 08:14:36

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik afc <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rg0lq$vsk$...@n...news.prodigy.com.
..
> Twoja ironia jest nie na miejscu. Znajac tutejsze zycie, gdyby krojenie
> salaty nozem bylo niezdrowe, sady zawalone byly by sprawami o
> odszkodowania... a nie sa. O to mi tylko chodzilo.

No, krojenie spagetti nozem tez niezdrowe niby nie jest, pozostane jednak
przy metodach tradycyjnych. Salata rwana jest po prostu duzo
atrakcyjniejsza, ze nie wspomne o frajdzie wynikajacej z samego obcowania z
nia podczas w.w. procesu. Pokrojona kojarzy mi sie z karma dla krolikow.

Jader

1. Data: 2000-10-05 14:03:48

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram w zupelnosci!
Pozdr.,
Danka

"Jader" <j...@p...com.pl> schreef in bericht

> [...]
> nia podczas w.w. procesu. Pokrojona kojarzy mi sie z karma dla krolikow.

pieprz - czy mozna sie uzaleznic?
Sałatka z kurczaka wędzonego
Popsuła mi się lodówka i koniec z kolacjami
hot wingsy
nowy (?) program w TV