pieprz - czy mozna sie uzaleznic?

1. Data: 2000-10-04 18:43:07

Temat: pieprz - czy mozna sie uzaleznic?
Od: d...@h...iihe.ac.be (Dariusz Wisniewski) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Od pewnego czasu siedze na uniwerku w Brukseli, a tutejsza stolowka do
wybornych nie nalezy. Zawsze lubilem pikantne potrawy, wiec ratuje sie
jak moge uzywajac pieprzu. No i dzisiaj zauwazylem, ze cos chyba nie
jest ze mna w porzadku ... mianowicie udalo mi sie wzbogacic salatke
(jak sie pozniej doliczylem) 28 paczuszkami pieprzu. Niby male sa, ale
liczba troche mnie przerazila... jakby nie bylo, to jednak sporo. Nawet
mi smakowalo, ale zeby bylo zbyt pikantne, to nadal nie powiem... Czy
pieprz moze byc tak zwietrzaly? ...a moze to ja systematycznie
zwiekszajac dawke stopniowo sie uodparniam... albo co gorsza uzalezniam?
Ktos wie cos w tym temacie?
No i co zrobic by mi smakowalo, a zebym przestal wzbudzac niezdrowe
sensacje?

Pozdrawiam,
Darek

1. Data: 2000-10-05 05:49:03

Temat: Re: pieprz - czy mozna sie uzaleznic?
Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze to ja systematycznie
> zwiekszajac dawke stopniowo sie uodparniam... albo co gorsza uzalezniam?

Uzaleznic sie nie uzaleznisz, ale mozesz sie uodpornic. Zrobilam kiedys taka
jajecznice, ktora byla czarna (no, szaro-zolta:)) a dla mnie w ogole nie
byla ostra, tylko troche smakowala pieprzem. Poza tym chyba rzeczywiscie
pieprz moze dosc mocno zwietrzec. Osobiscie bardzo sobie chwale pieprz
kajenski. Jest o wiele ostrzejszy.

> No i co zrobic by mi smakowalo, a zebym przestal wzbudzac niezdrowe
> sensacje?

he he, zacznij sam sobie gotowac....

Magda

1. Data: 2000-10-05 07:30:43

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Thu, 5 Oct 2000 07:49:03 +0200 autorstwa Magdalena Gierlotka
(M...@c...pl):
[...]

Hmm... Pocieszcie mnie, że to nie tylko ja jestem taki zboczony, że
pieprzu z torebki nie jadam, muszę sobie sam zmielić TUŻ przed
posypaniem... inaczej mi nie smakuje.
Jedną z pierwszych rzeczy, które kupie do nowego mieszkania będzie
młynek do pieprzu :-)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-10-05 07:48:50

Od: ":::wojmat:::" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <g...@o...pl> w wiadomości
news:slrn8tobq8.88h.grzesjan@plus.adm.onet.pl napisał(a):
(...)
> Jedną z pierwszych rzeczy, które kupie do nowego mieszkania będzie
> młynek do pieprzu :-)

swój człowiek! :-)

wojmat

1. Data: 2000-10-05 08:11:31

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj dziadek mial to samo. Sypal pieprz do wszystkiego w gigantycznych
ilosciach (nie przeszkadzalo mu nawet w kawie, ktora mielil w tym samym
mlynku co pieprz). A czesto sobie prosto z mlynka do paszczy aplikowal.

Jader

1. Data: 2000-10-05 08:27:34

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a) w wiadomości: <8rhd3p$cg2$1@flis.man.torun.pl>...
> Moj dziadek mial to samo. Sypal pieprz do wszystkiego w gigantycznych
>ilosciach (nie przeszkadzalo mu nawet w kawie, ktora mielil w tym samym
>mlynku co pieprz). A czesto sobie prosto z mlynka do paszczy aplikowal.

Skojrzylo mi sie jednozancznie :))
Zyl raz marynarz stary ktory zywil sie wylacznie pieprzem
sypal pieprz do konfitury i do zupy mlecznej :))))
BB

1. Data: 2000-10-05 11:16:46

Od: Marcin Soboń <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl>
napisał w wiadomości:

> [...]
> byla ostra, tylko troche smakowala pieprzem. Poza tym chyba rzeczywiscie
> pieprz moze dosc mocno zwietrzec. Osobiscie bardzo sobie chwale pieprz

Nie doradzaj takich rzeczy facetom, bo od ostrego ma się problemy z
prostatą; Tobie to niczym nie grozi, więc jesteś cwana ;-)

Marcin Soboń

P.S.
I jak zwykle problemy z prostatą nie są problemami mojej firmy, czy jakoś
tak.

1. Data: 2000-10-05 11:31:21

Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie doradzaj takich rzeczy facetom, bo od ostrego ma się problemy z
> prostatą;

Naprawde??? A nie sa to przypadkiem jakies mity? Moj tato nigdy nie jadal
ostro a i tak ma "te" problemy... 1/4 mezczyzn je ma...
Magda

1. Data: 2000-10-05 11:52:23

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie doradzaj takich rzeczy facetom, bo od ostrego ma się problemy z
> prostatą

Ciekawe co ostry na to :-)))))))))

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-10-05 12:42:30

Od: Marcin Soboń <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:8rholg$2jf$1@news.tpi.pl...

> Naprawde??? A nie sa to przypadkiem jakies mity? Moj tato nigdy nie jadal
> ostro a i tak ma "te" problemy... 1/4 mezczyzn je ma...
> Magda

Podobne zdanie padło we wczorajszych Wiadomościach. I tylko powtórzyłem, sam
nie mam wyrobionego zdania.

Suoniu

Sałatka z kurczaka wędzonego
Popsuła mi się lodówka i koniec z kolacjami
hot wingsy
nowy (?) program w TV
Jaś fasola