jabluszka, jabluszka

1. Data: 2000-10-05 09:17:53

Temat: jabluszka, jabluszka
Od: "Joanna Gacka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostalismy od tescia skrzynke jablek, ok 30 kg... zrobie szarlotke i
nalesniki ale reszte chcialabym jakos zakonserwowac... jest maly szkopul -
nie mam sloikow (jestesmy wlasnie po przeprowadzce i zadzialalo prawo
murphy'ego - sloikow gora stoi w starej piwnicy w Gdansku a my jestesmy w
Olawie)... zastanawiam sie czy jakos mozna takie jablka zamrozic, na
przyklad jako przecier i potem jak juz sloiki beda to jeszcze raz przesmazyc
i wrzucic....
J.

1. Data: 2000-11-01 14:22:02

Temat: Re: jabluszka, jabluszka
Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Olawie)... zastanawiam sie czy jakos mozna takie jablka zamrozic, na
> przyklad jako przecier i potem jak juz sloiki beda to jeszcze raz
Możesz je ususzyć

co z soczewicy?
Re: GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO
GLOSUJMY NA MARIANA KRZAKLEWSKIEGO