Polska NIE dla Muzułmanów!

141. Data: 2015-10-29 17:15:09

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 16:15, Ikselka pisze:

> ...a 10 % to dżihadyści.

Tego nie wiem, raczej nikt się do tego nie przyzna. Gdybym był jihadystą
i chciał być skuteczny tu udawałbym chrześcijanina, słuchałbym RM,
Chopina, chwalił PiS i AD.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

142. Data: 2015-10-29 17:20:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 17:15:09 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> Tego nie wiem, raczej nikt się do tego nie przyzna. Gdybym był jihadystą
> i chciał być skuteczny tu udawałbym chrześcijanina, słuchałbym RM,
> Chopina, chwalił PiS i AD.

A juz wydawało się, że chcesz poważnie rozmawiać.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

143. Data: 2015-10-29 18:18:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> N widzisz, nie - a oni uciekli, zdążyli :->
> To wcale nie są osoby z terenów objętych wojną.

No ale to, że uchodźca zwiewa do innego kraju (np Turcji)- i tam jest
uchodźcą. A gdy z Turcji wyjeżdża np do Niemiec- to_już_uchodźcą_nie_jest.
No ale dla jankeskiego głupka to za skomplikowane

--

Chiron

144. Data: 2015-10-29 18:26:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 18:18:48 +0100, Chiron napisał(a):

> No ale to, że uchodźca zwiewa do innego kraju (np Turcji)- i tam jest
> uchodźcą. A gdy z Turcji wyjeżdża np do Niemiec- to_już_uchodźcą_nie_jest.
> No ale dla jankeskiego głupka to za skomplikowane

Ubliżasz jankeskim głupkom - to tylko polski odszczepieniec...

145. Data: 2015-10-29 18:47:57

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 01:50, Ikselka pisze:
> I tak trzymać, panowie! Polacy już wiele razy w historii walczyli o
> polskość i wolność. Potrafimy.

to co już ten cały ekumenizm przeciwko ateizacji i niszczeniu
religijnego dziectwa swiata nie pasi?
http://tinyurl.com/nommn9e

--
@foe_pl

146. Data: 2015-10-29 18:50:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 18:47:57 +0100, the_foe napisał(a):

> to co już ten cały ekumenizm przeciwko ateizacji i niszczeniu
> religijnego dziectwa swiata nie pasi?

Ci się, debilu, ekumenizm pop..ł z kładzeniem głowy pod pociąg.

147. Data: 2015-10-29 18:56:14

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 17:20, Ikselka pisze:

> A juz wydawało się, że chcesz poważnie rozmawiać.

Odrobina żartu nigdy nie zaszkodzi.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

148. Data: 2015-10-29 19:05:40

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 18:50, Ikselka pisze:

> Ci się, debilu, ekumenizm pop..ł z kładzeniem głowy pod pociąg.

Ale z ekumenizmu własnie wypączkował dialog międzyreligijny. Skoro
Watykan podał rękę heretykom, to czemu miałby nie podać innowiercom?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nostra_aetate
jest to jasne przeslanie: lepszy innowierca niż ateista chocby gdyby był
to Twój brat.
I teraz mamy żniwo myślenia w kategorii ateista == degenerat teista ==
człowiek podatny na chrystianizację

--
@foe_pl

149. Data: 2015-10-29 19:15:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 18:56:14 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> Odrobina żartu nigdy nie zaszkodzi.

Gdybym była dżihadystką, to bym gadała jak Ty.

150. Data: 2015-10-29 22:23:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 15:11, Przemysław Dębski pisze:
>przed
> zawodnikami, którzy nie uczestniczyli w budowie

Cóż, dobrze jest mieć dobre samopoczucie.

Tak na marginesie mały przykładzik, he he:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Francuskie_imperium_ko
lonialne

Ewa

Muslim, Muslim Über Alles!