Polska NIE dla Muzułmanów!

161. Data: 2015-10-30 09:44:49

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-30 o 09:01, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
lonialne

>Ale Francuzi to tylko był przykładzik. Niemcy, Wielka Brytania,
>Hiszpania...

I wszyscy oni ponieśli "konsekwencje" w postaci zwielokrotnienia majątku
narodowego :-)

>Od Polski oczekuje się _gestu_ w postaci 7 tysięcy, w imię solidarności z
>UE. Bo w końcu w niej jesteśmy, czy to się komuś podoba czy nie. Nie
>przesadzajmy z tym czarnowidztwem.

Nie! Tup! .. i już.

A tak na serio, kiedyś USA odmawiały przyjmowania Żydów, zawracali ich do
Europy, gdzie rozgrzane piece czekały.

Nie pokonasz atawistycznego strachu przed obcym, zwłaszcza, że media swoje
robią, dla nich znaczenie ma ruch w interesie, a ruch jest tylko na
informacjach strasznych i ogólnie negatywnych, więc kręci się wszystko jak
kręci.

162. Data: 2015-10-30 09:59:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 09:14, FEniks pisze:

lonialne

> Ale Francuzi to tylko był przykładzik. Niemcy, Wielka Brytania,
> Hiszpania...

Moja to wina, że wybrałaś przykładzik będący wyjątkiem od reguły ? :)
Ale to nieistotne, możesz wymienić tu wiele państw które mają coś za
uszami, Polski wśród tych państw nie ma. A o solidarności będzie dalej.

> Od Polski oczekuje się _gestu_ w postaci 7 tysięcy, w imię solidarności
> z UE. Bo w końcu w niej jesteśmy, czy to się komuś podoba czy nie. Nie
> przesadzajmy z tym czarnowidztwem.

Od Polski oczekuje się gestu solidarności - to jest fakt i z tym nie
dyskutuję. Jednak 7 tysi luda to nie w kij dmuchał. W imię czego ma być
ta solidarność ? Co te Państwa i Unia dla nas dobrego zrobiły - tak same
z siebie, nie musząc. Unia kasę daje ? Daje. Ale gdyby wejść w szczegóły
to nie daje a oddaje to co wpłacimy. Jeśli dostaliśmy więcej niż
wpłaciliśmy do tej pory, to i tak jest to skonstruowane w ten sposób, że
na dzień sądu ostatecznego bilans będzie się zgadzał. Jesteśmy w jakimś
aspekcie w lepszej sytuacji ? Pewnie jesteśmy. Ale nie jest to wynik
solidarności tylko negocjacji i przehandlowania za gorszą sytuację w
innych aspektach. W tym tworze pt. UE nigdy nie było sentymentów tylko
gra interesów. I ja nie mówię że to źle. Rynek jest rynek. Ale skoro
tak, to niech Niemcy nie oczekują że w geście solidarności weźmiemy od
nich 7 tysięcy "uchodzców". Możemy wziąć - ale niech zapłacą jak za
wzięcie 14 tysięcy. Możemy ewentualnie wziąć w geście solidarności, pod
warunkiem że oni w geście solidarności rozpieprzą nord stream I i zerwą
rozmowy w sprawie nord stream II ;)

Dębska wirtualnie na stanowisku polegającym na wpieprzaniu ośmiorniczek.

163. Data: 2015-10-30 10:31:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-30 o 05:20, stevep pisze:

> Podobno 90% Polaków to katolicy, a z tego 99% to udawacze.

Trudne więc zadanie przed jihadystami, muszą udawać udawających
katolików. I w sumie niezła metoda weryfikacji.
- Jest pan katolikiem ?
- tak
- prosze powiedzieć 10 przykazań
- 1 .... 2 .... 3....
- Wystarczy. Do Kiejkut na przesłuchanie.

Dębska

164. Data: 2015-10-30 12:19:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 22:09:40 -0500, Pszemol napisał(a):

> Czyli setki kilometrów już omówiliśmy bo zmieniacie temat? :-) OK.

"? Warszawa to łatwizna, tylko 1300 km. Dla czołgu T-90 to 24 godziny. W
międzyczasie dotrą tam spadochroniarze, którzy będą mieli czas na próbę,
zrobienie obiadu i wyprasowanie mundurów."
http://www.fakt.pl/polityka/rosjanie-prowokuja-polak
ow-rosyjskie-czolgi-w-24-godziny-w-polsce,artykuly,5
23584.html

Myślę, że masz już jasność, że ZDĄŻYLI. To nie są osoby z terenów
wojennych, nawet nie z BLISKO-wojennych.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

165. Data: 2015-10-30 12:25:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 05:20:17 +0100, stevep napisał(a):

> Podobno 90% Polaków to katolicy, a z tego 99% to udawacze.

Podobno. Małe słowo, a jakże dużo czyni. Ale jest też inne: cmentarze. 3-]

166. Data: 2015-10-30 12:29:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 09:01:36 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> im się według nich ode mnie należy, dorzucam piąchę w ryj jako
> dobrowolną rekompensatę za skutki wieloletniej Polskiej polityki

Dokładam moją.

167. Data: 2015-10-30 12:31:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 09:14:58 +0100, FEniks napisał(a):

> Od Polski oczekuje się _gestu_ w postaci 7 tysięcy, w imię solidarności
> z UE. Bo w końcu w niej jesteśmy,

GESTU??? - my już nieźle się namachaliśmy rękami w gestach przyjmowania
Ukraińców. Już ręce bolą od tej gestykulacji. A jakoś nikt w UE nam tego
machania nie policzył za "gest".

> czy to się komuś podoba czy nie. Nie
> przesadzajmy z tym czarnowidztwem.

No nie podoba i nie podobało od początku. Mam nadzieję, ze szybko się
wyplączemy z tych przymusowych "koligacji".

168. Data: 2015-10-30 12:33:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 09:33:50 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Witam stęsknioną księżniczkę.

Myślisz, że już księżniczka wyszła z szoku? - mrtwiłam się, bo coś do mnie
ostatnio wymiotowała...

169. Data: 2015-10-30 12:45:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 09:30:47 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Zwłaszcza to o totalitarnej polityce tolerancji, która pacyfikuje jak
> najbardziej zdrowe odruchy. Nie rozumiem sensu tego w obecnej sytuacji.
> Z punktu widzenia bandy sukinsynów dojących społeczeństwa ona ma jak
> najbardziej sens, bo pozwala utrzymać krowy w ryzach. W sytuacji
> obecnej, gdzie zagrożenie przychodzi z zewnątrz taka polityka sensu nie
> ma, gdyż prowadzi do unicestwienia zarówno krów jak i dojących.

Najgorsze jest to, że i papież zachęca parafie do przyjmowania islamskich
uchodźców (nasza parafia nie przyjmie,ludzie zdecydowanie mówią NIE - ale
przyjmie Polaków) - ja już w tej sytuacji zwątpiłam.

> O co
> więc tu chodzi ?

Nie mam pojęcia. Ale...

"Co z tego może wyniknąć? Już pisałem o tym wcześniej. Rozruchy i zamieszki
na ogromną skalę, terroryzm, wojny domowe. Ale także: upadek ekonomii
danych państw, rozpad Unii Europejskiej, odrodzenie się ekstremizmu
faszystowskiego. Wiele wskazuje na to, że teorie spiskowe, a przynajmniej
część z nich, jest prawdą.

Czy elity polityczne świata biorą udział w spisku, którego celem jest
zniszczenie Europy? A następnie jej depopulacja, być może w wyniku kolejnej
wielkiej wojny? Warto przypatrzeć się ruchom za naszej wschodniej granicy.
Dla upadającej gospodarczo Rosji może to być znakomita okazja, by
przycisnąć Ukrainę, a po Ukrainie obszar od Bałtyku po Adriatyk i Morze
Czarne, z nami na czele.

Jedna z teorii spiskowych głosi, że tego typu chaos w Europie i na świecie
jest powodowany sztucznie przez elity polityczne. Chaos, a w konsekwencji
wojna mają posłużyć z jednej strony do zresetowania światowej ekonomii
(długi..), a z drugiej strony ? do wprowadzenia globalnej dyktatury. Część
ludzi nazywa ją ?nowym porządkiem światowym?, ja jednak dystansuję się od
tej nazwy. Przecież to, co zwolennicy teorii spiskowych nazywają ?NWO? ?
jest już od dawna wprowadzone i działa.

Cytuję: ?Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo, że chodzi o pieniądze.
A w tym przypadku o coś jeszcze. Jak wyznał rabin Abe Finkelstein: ?..co
jakiś czas trzeba przerzedzić stado, bo kiedy staje się zbyt liczne zużyje
wszystkie zasoby. (?) Nasi dwaj najwięksi wrogowie to rasa biała i arabska,
więc te dwie rasy są napuszczane na siebie. Zamierzamy wymazać białą rasę i
inne rasy ? niech one się wymażą wzajemnie i przyniosą nam duże pieniądze.?
Czytaj dalej:
https://astromaria.wordpress.com/2015/09/06/to-my-eu
ropejczycy-potrzebujemy-pilnej-pomocy-a-nie-imigranc
i/

Kolejna teoria spiskowa dotyczy depopulacji naszego kontynentu. Według tej
teorii, toczy się wojna między cywilizacją Zachodnią (?Corporation of
London? i USA) z cywilizacją wschodnią. Duchową, geopolityczną i zwyczajową
?stolicą? wschodu jest oczywiście Moskwa. Za Moskwą stoi oczywiście Pekin i
cała Azja, razem ze światem islamskim i Afryką. Wschód ma według tej teorii
chcieć zająć całą Europę, a następnie dokonać jej depopulacji. Wiadomo, że
Putin już teraz wysyła do Syrii wojska, wspierając i islamistów (państwo
islamskie), i reżim Baszara Assada.

Wiele wskazuje na to, że część z tych teorii może być prawdziwa. Obecnie
przed Polską stoi bardzo ważne zadanie. Musi ona, razem z Grupą
Wyszehradzką i państwami regionu, odeprzeć zarówno islamską inwazję z
południa, jak i możliwe zagrożenie ze strony naszego odwiecznego,
śmiertelnego wroga. Czyli Rosji.

Chyba nikt poza ideologicznie skrzywionymi ludźmi bądź nie znającymi
tematu, nie bierze na poważnie obecnego dyskursu medialnego i politycznego
w tej sprawie. Rdzenni mieszkańcy Europy i Unii Europejskiej mają dość
islamskiej agresji, z którą jak wiadomo spotykają się codziennie, od wielu
lat. Wciąż narastają nastroje antyislamskie na naszym kontynencie. W
Niemczech od początku roku zanotowano aż 320 pożarów ośrodków dla
nielegalnych imigrantów, i liczba ta wciąż rośnie.

Komuś bardzo zależy na tym, by świat, który znamy, przeszedł do historii.
Przecież faktem oczywistym jest, że ci nielegalni imigranci nie asymilują
się, gardzą naszą kulturą i cywilizacją, i mają zupełnie inne wartości i
tok rozumowania. Różnice między nami a nimi są fundamentalne, i choćby
dotyczą tego, że islam nie zna pojęć takich jak: państwo, naród,
narodowość, a my znamy. Różnice idą jednak dalej i dotyczą również
wartości. Wschód, szczególnie islam, to wciąż cywilizacja barbarzyńska,
która w nosie ma nasze oświecone ideały i wartości.

Jak pokazała historia, takie mieszanie się cywilizacji nie kończy się
niczym dobrym. Pod względem ezoterycznym, w świecie islamu i ogólnie
wschodu, jest przewaga dusz młodych i bardzo młodych. A więc słabo
rozwiniętych, których zainteresowania skupiają się niemal wyłącznie na
świecie materii jak i na posłuszeństwu nakazom religii i władzy. Oni mają
swoje kraje, swój kontynent i niewłaściwym jest ich mieszanie się z nami."

https://kefir2010.wordpress.com/2015/09/08/fala-ucho
dzcow-to-inwazja-panstwa-islamskiego-mamy-w-europie-
4000-terrorystow/

"Internet aż huczy od mniej lub bardziej wiarygodnych teorii spiskowych na
temat tej bezprecedensowej islamskiej inwazji. Jedna z bardziej
wiarygodnych teorii głosi o tym, że jest właśnie realizowany plan
depopulacji (wyludnienia) Europy poprzez ściągnięcie milionów nielegalnych
imigrantów, wywołanie chaosu i wojen. Faktem jest to, że 80% uchodźców to
nie kobiety i dzieci, ale mężczyźni w sile wieku.

Mężczyźni dobrze ubrani i odżywieni, po których nie widać biedy i nędzy
charakterystycznych dla wojen. Kolejny fakt ? wielu z tych rzekomych
?uchodźców wojennych? to _osoby z Pakistanu, Bangladeszu, Ghany, Senegalu
it itd. A przecież w tych i wielu innych krajach z których wędrują
imigranci, nie ma wojny!_ Ciekawe jest również to, że pod wieloma
artykułami na portalach (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl itp, ale
także wpolityce.pl) _zostały zablokowane komentarze. Czego oni się boją?!_"
https://kefir2010.wordpress.com/2015/09/05/islamski-
desant-na-europe-trwa-czeka-kilkadziesiat-mln-ludzi-
cel-to-zniszczenie-europy/

Mały obrazeczek z linka:
https://kefir2010.files.wordpress.com/2015/09/uchodc
5bacy.jpg?w=562

Coś mi sie wydaje, że córeczka Kopacz jest lepiej POinformowana, dlaczego
trzeba sp...ć do Kanady, niż nam się wydaje - i powodem NIE JEST PiS...

170. Data: 2015-10-30 12:48:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Oct 2015 12:29:14 +0100, Ikselka napisał(a):

> Dokładam moją.

A, i wszystkich moich sąsiadów.

--
XL