Pomiar mieszkania

1. Data: 2008-01-29 22:14:05

Temat: Pomiar mieszkania
Od: "Darek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i proszę o info jak powinien wyglądać pomiar mieszkania z
natury przez dewelopera? Chodzi mi o to czy przejścia np z pokoju do
przedpokoju należy doliczyć do metrażu mieszkania i czy są na to jakieś
uregulowania prawne, normy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

2. Data: 2008-01-29 22:46:26

Temat: Re: Pomiar mieszkania
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź ustawę o ochronie praw lokatorów oraz normę ISO.
Ujmują odmiennie niektóre rzeczy.
JaC

-----

3. Data: 2008-01-30 16:40:27

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przedpokoju należy doliczyć do metrażu mieszkania i czy są na to jakieś
> uregulowania prawne, normy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Zależy wg jakiej normy był sporządzany projekt. Przejścia to powierzchnia
konstrukcji i nie powinna być wliczana.

mlynki pod zlew
gdzie w Krakowie - lustro na wymiar
Jakie garnki na indukcję?
szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
zarówki energooszczędne oryginał?