Re: Pomidorasy :-)

Data: 2014-05-11 08:46:33
Temat: Re: Pomidorasy :-)
Od: Trybun <I...@j...com>

W dniu 2014-05-10 09:22, k...@o...pl pisze:

> no, więc właśnie. Zostawiłam raczej bez przekonania, że coś z tym zrobię. Przede
wszystkim dlatego, że nigdy się tym nie interesowałam, a teraz to nawet nie miałam
kogo wypytać. Generalnie nie nastawiam się na wielkie plony, bo i tak z tym co rośnie
w moim ogródku mam sporo pracy.
> Ale wszystko się zmienia i może już w przyszłym roku będę miała czas na doglądanie
pomidorów :)

> kiwiko

Wcześniejsza emeryturka? Do rzeczy - można tak jak pisze Ikselka, a
można i tak jak ja to robie od kilku juz lat. Zrobić sobie mały inspekt
(ramka z drewna, bądź blachy i na wierzch okno), ew. można mały inspekt
kupić w sklepie np w Lidlu są i to za niewielkie pieniądze. Pomidorki do
inspektu wysiewam zawsze w imieniny Ryszarda (03.04), później sadzonki
wysadzam do gruntu, w zależności od pogody - od początku do połowy maja.