Re: Pomidory mnie za?amuj?

Data: 2013-07-17 22:43:12
Temat: Re: Pomidory mnie za?amuj?
Od: e <r...@g...pl>

Piszę u góry, sorry, bo masz jakieś inne kodowanie (widzę krzaczki) i
nie chcę żeby przeskoczyło na mój tekst. Ja też od ziarenka hoduję,
męczę się na parapetach 4 miesiące i nie chcę żeby mi padły, zwłaszcza
że są takie ładne! Wiem jak wyglądają gdy zaraza pójdzie w głąb - smutne
kikuty, które się trzyma dla kilku owocków (jeśli się ostaną) :)

Pomyślałam więc, że spróbuję systemicznych, bez przesady ale jednak.
Jak na razie po Amistarze zaraza nie rozszerza się, pomimo że ostatnio
spadło u mnie na działce 125 mm deszczu.

Gdyby wszystkie mi padły (a na to się zanosiło) to i tak musiałabym
przez całe lato kupować pryskane, a tak to przynajmniej mam jaką taką
kontrolę i dojrzewanie na słońcu :)