Pomidory na przetwory...

41. Data: 2013-09-16 16:44:32

Temat: Re: Pomidory na przetwory...
Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 22:35, Ikselka pisze:

> W sumie to zabiłeś mi klina tym pytaniem - bo także jak np miałabym
> wytłumaczyć, czym się różni szynka od dzisiejszej "szynki"... To zupełnie
> jak ślepemu o kolorach by gadać...

Akurat wiem w kwestii szynki, jaka była kiedyś i jaka jest teraz.
Odnośnie pomidorów to już się mniej znam, tylko pamiętam że w Bułgarii,
Rumunii i na Węgrzech dominowały onegdaj te pomidory lima. Mięsiste i
dość słodkie, mało soku. U nas teraz czasem dostaje podobne. Także
bardziej żółte. Ale to loteria. Znam jednego na targu, który ma kilka
rodzajów pomidorów i tak na prawdę to pomimo różnych kształtów i
rozmiarów smakują podobnie.

--
PO jest tak silne, że...ja pierdole!

42. Data: 2013-09-16 16:45:21

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 23:00, Ikselka pisze:
Generalnie to, co sprzedają ludziom, to wszystko
> "przemysłówka", czyli twardość i wytrzymałość kosztem aromatu i smaku.

Zwłaszcza te z biedry

--
PO jest tak silne, że...ja pierdole!

Pomidory na słodko