Pomniki

31. Data: 2018-08-02 16:52:56

Temat: Re: Pomniki
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-08-02 08:45, Trybun wrote:

> [...]
> władze zdają sobie sprawę że wiecznie przy korycie się nie utrzymają,
> tak że wcześniej czy później postumenty ich idoli będą burzone. Stąd i
> ich ilość, działają masowo na zasadzie obrzucania wszystkiego błotem,
> wszystkiego nie da się  od razu zmyć. Jakie to prymitywne...
>
> Ja bym to nazwał po staremu - goebbelszczyzna w najczystszej postaci i
> pomnikomania jest tylko jednym z elementów. Jestem przekonany że gdyby
> nie współczesne środki masowego przekazu to obecne władze byłyby już po
> wydaniu edyktu palenia niewygodnych książek.

Otym, ze nie mozna trwac przy korycia caly czas, wiedzial taki ktos,
jak Nikodem Dyzma.

Mawial: "Nie da sie robic w chu..ja wszystkich ludzi, przez caly czas,
ale mozna, robic w chuj..a pewna grupe ludzi, przez pewien czas."

Taki edykt juz jest, to ACTA v.2.

32. Data: 2018-08-02 18:26:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-02 o 08:55, XL pisze:

> Nie będziesz wyznaczał nikomu, co ma ignorować, a co dopuszczać do
> świadomości - takie rzeczy to za komuny. Cejrowski mówi prawdę. Warszawiacy
> widzieli, co robiono z Krzyżem Smoleńskim. Policja i Straż Miejska nie
> reagowała - mieli zabronione. :-\
> A rynsztok to nie Cejrowski, tylko ci, o których pisze PRAWDĘ. Bo szczali.

Do świadomości to ja mogę dopuścić co sam widziałem i słyszałem, a nie
obłąkańcze bełkoty jakiegoś ideologicznego prowoka.

Co z tym Krzyżem? Stał w jakiejś świątyni czy na terenie prywatnym i
jakiś debil go sprofanował. Nie wiesz że każda prowokacja lubi wywoływać
kontrakcję?

Cejrowski jest jednym z tych co mieszają  w tym szambie i tym samym
powodują większy odór i wzajemną nienawiść.

> Przekaz. Ich przekaz jest potrzebny, bo nie każdy widział. Wszyscy Polacy
> powinni wiedzieć o tych sprawach.

Lepiej dla wszystkich by było aby nie wiedzieli. Co nam w sumie taka
wiedza daje?

33. Data: 2018-08-02 23:04:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
>
> Cejrowski jest jednym z tych co mieszają  w tym szambie i tym samym
> powodują większy odór i wzajemną nienawiść.

Nie. Jest wyrazicielem odczuć wielkiej części społeczeństwa, w tym i moich.
Ma(my) milczeć, kiedy się profanuje nasze symbole? Niedoczekanie.

> Lepiej dla wszystkich by było aby nie wiedzieli. Co nam w sumie taka
> wiedza daje?

Wam nic.

--
XL

34. Data: 2018-08-03 15:08:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-02 o 23:04, XL pisze:

> Nie. Jest wyrazicielem odczuć wielkiej części społeczeństwa, w tym i moich.
> Ma(my) milczeć, kiedy się profanuje nasze symbole? Niedoczekanie.

Jeżeli się boicie profanacji to nie stawiajcie ich na szali. Kto czy co
wam każe świecić w oczy  waszymi symbolami innym ludziom w miejscach
publicznych?

> Wam nic.

I śpimy spokojniej..

35. Data: 2018-08-03 16:57:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jeżeli się boicie

Nie mamy czego. Profanów się usadza.

> profanacji to nie stawiajcie ich na szali. Kto czy co

Prawo.

> wam każe

Pozwala.

> świecić w oczy  waszymi symbolami innym ludziom w miejscach
> publicznych?

Kto czy co każe ,,innym ludziom" patrzeć? Niech patrzą gdzie indziej. Prawo
im nie zabrania patrzenia w kazdą inną stronę świata.

> I śpimy spokojniej..

Gdyby tak było, nie budzilibyście się tu z krzykiem przeciw naszym
pomnikom.
Tak to jest, gdy wasze już zostały zburzone. A przecież już było
tak pięknie!
https://m.youtube.com/watch?v=xw3G0VNixTk

Może tableteczkę na spokojny sen?
:->

--
XL

36. Data: 2018-08-03 21:05:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/07/2018 o 19:01, XL pisze:

> No - Twoj idol Lenin już nigdzie nie stoi.

stoi, jednak to malo istotne, istotne jest to jak niszczy sie historie

--
gazebo

37. Data: 2018-08-03 23:06:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> stoi,

Buriacja jest w Rosji. Tam zostało jeszcze paru czcicieli, ale mnie
interesuje Polska.

> jednak to malo istotne

A nawet komiczne.

> , istotne jest to jak niszczy sie historie

Zapobiegamy temu.

--
XL

38. Data: 2018-08-04 08:37:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-03 o 16:57, XL pisze:
> Nie mamy czego. Profanów się usadza.

Jasne, jednak takich co profanują miejsca publiczne także powinno się
"usadzać".

> Prawo.

> Pozwala.

Tych od "Kościoła Obwoźnego Potwora Spaghetti" drażnicie swoim
zachowaniem. To nie "prawo", to bezprawie, aby "państwo" stawało po
stronie jednego z wyznań.

> Kto czy co każe ,,innym ludziom" patrzeć? Niech patrzą gdzie indziej. Prawo
> im nie zabrania patrzenia w kazdą inną stronę świata.

Nie zasłaniaj im widoku to będą patrzeć, dokładnie o to właśnie chodzi.

> [...]
> pomnikom.
> Tak to jest, gdy wasze już zostały zburzone. A przecież już było

Każdego normalnego Polaka chyba powinno drażnić to zawłaszczanie
przestrzeni publicznej przez oszołomów o goebbelsowskim zacięciu.

39. Data: 2018-08-04 13:13:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/08/2018 o 22:06, XL pisze:

> Zapobiegamy temu.

nie moge sie smiac, brzuch mnie boli

--
gazebo

40. Data: 2018-08-04 16:16:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
>
> Tych od "Kościoła Obwoźnego Potwora Spaghetti" drażnicie swoim
> zachowaniem. To nie "prawo", to bezprawie, aby "państwo" stawało po

Ty nie rozumiesz, czym jest państwo.
Stąd wszystkie Twoje frustracje.

> Nie zasłaniaj im widoku to będą patrzeć, dokładnie o to właśnie chodzi.

Znaczy - mamy się odsunąć, aby wam widoku nie zasłaniać? A pomyślałeś, że
sami możecie się ruszyć i zrobić sobie dobrze? Wystarczy zarezerwować jakiś
fajny lot z biletem w jedną stronę.

> Każdego normalnego Polaka

Znaczy - lewaka? To cóś mało was, nie wystarczyło na utrzymanie postkomuny
:-)

> chyba powinno drażnić to zawłaszczanie
> przestrzeni publicznej przez oszołomów o goebbelsowskim zacięciu.

,,Powinno draznić"? To się przekonaj, czy powinno - stań na jakimś cokoliku
i nakaż to wyborcom, zobaczysz reakcję. He he.

Dobry jesteś w serwowaniu wytycznych. Zostało Ci z PRLu chyba? Jakaś
partyjna funkcja? A teraz co - emeryturka?
Trzeba umieć się pogodzić z odejściem ze sceny. Przyjmij do wiadomości, że
to, przeciw czemu tu ,,protestujesz", nie wzięło się z tzw. teczki ani nie
zostało przywiezione oplombowanym pociągiem. Takie rzeczy tylko w komunie.
Pogódź się z tym, że to se nevrati. Będziesz lepiej spał. Tyle jeszcze
możesz :-)

--
XL

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.