Re: Pomocy!

Data: 2004-01-22 12:25:57
Temat: Re: Pomocy!
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

Jolanta Pers wrote:

> (...)
> i szczerze mówiąc, drażni mnie to na tyle, że ich najważniejsze na świecie
> powody jakby przestają mnie obchodzić.

Mnie to denerwuje dodatkowo z innych powodów - ten ktoś sobie pisze na
newsy, gdzie akurat może nie być nikogo, kto potrafi odpowiedzieć,
a chory cierpi. Zawsze mnie to złości na zwierzakowej grupie.
Bardzo często leci odpowiedź "a jakby to ktoś z rodziny był chory, też
siedziałbyś przy komputerze, zamiast znaleźć lekarza?" No i okazuje się,
że też :-(

Krycha