Pomocy!!!

1. Data: 2002-05-19 17:53:43

Temat: Pomocy!!!
Od: "al" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos z Szanownych grupowiczow moze mi odpowiedziec na nastepujace
pytanie:

Czy mozliwe jest zaplodnienie w taki sposob:
Moja dziewczyna robila mi "dobrze" reka. Ja nie szczytowalem, czyli nie
wyplynela ze mnie sperma, ale ona dotknela potem moja dlon a ja nie myslac
dotykalem ja ta reka po... no wiecie po czym.

I nie wiem, czy jest mozliwe zaplodnienie w taki sposob czy nie??
Ona teraz ma chyba dni bezplodne...

Wiem ze to moze glupi problem, ale bardzo prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam
A.

2. Data: 2002-05-19 18:09:34

Temat: Re: Pomocy!!!
Od: "al" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

twoja odpowiedz wyglada na malo powazna :( a ja naprawde mam problem, mam 17
lat i naprawde sie tym martwie.

Pozdro
A.

3. Data: 2002-05-19 18:10:14

Od: "A&P" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-05-19 18:22:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 May 2002, al wrote:

> twoja odpowiedz wyglada na malo powazna :( a ja naprawde mam problem, mam 17
> lat i naprawde sie tym martwie.

mysle ze nie, ale nie widzialem jak to robiliscie wiec gwarancji
nie mam, jesli cos jednak wyplynelo a Ty wprowadziles potem
palec do pochwy to jest mozliwe.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-05-19 20:59:48

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ona teraz ma chyba dni bezplodne...
>
> Wiem ze to moze glupi problem, ale bardzo prosze o odpowiedz.

Sfintuch

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

6. Data: 2002-05-19 22:12:11

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyplynela ze mnie sperma, ale ona dotknela potem moja dlon a ja nie myslac
> dotykalem ja ta reka po... no wiecie po czym.

A nie uważasz, że aby mężczyzna mógł zapłodnic kobietę to potrzebne do tego
są plemniki?
Nie spotkałam się jeszcze z przypadkiem zapłodnienia przez dotyk, chociaż
może to coś na zasadzie "ręce, które leczą" itp.

pozdrawiam,
Elvira

Refluks żołądkowo-przełykowy
laserowa korekcja wzroku - pytanie
Refluks żołądkowo-przełykowy
Signopam
Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!