Pompy ciepła ?

41. Data: 2023-01-02 15:21:06

Temat: Re: Pompy ciepła ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie tylko twoich paneli sprawność jest resztkowa.

Jak wyżej napisałam OD GRUDNIA (a nawet listopada) DO STYCZNIA (i lutego)
tak, nie tylko moich - WSZYSTKICH ?

> Jaka właścicielka, takie panele.

Mojszość czy niemojszość nie ma znaczenia, co znowu skrzętnie wyciąłeś,
więc chętnie WSZYSTKIM przypomnę:

,,(...)Sprawność przetwarzania energii promieniowania słonecznego na energię
elektryczną jako średnią miesięczną prezentuje rys. 6. Najwyższa sprawność
została osiągnięta w lipcu i wy- nosiła 4,0% natomiast najniższa w
styczniu,
- 1,6%. Średnioroczna sprawność systemu foto- woltaicznego z modułami
amorficznymi wyniosła 3,6%."
Str.8
ROCZNE WYNIKI POMIARU SPRAWNOŚCI AMORFICZNYCH KOLEKTORÓW FOTOWOLTAICZNYCH W
RZESZOWIE
Autor: Paweł Gil
("Rynek Energii" - sierpień 2015)
https://www.cire.pl/pliki/2/10gilartykulrynekenergii
.pdf

> Nadal nie wyjaśniłaś, po chuj zainstalowałaś te tfu... nieekologiczne
> panele, skoro wolisz palić ekologicznymi oponami?

A nie pytałeś, durniu. Teraz pytasz. Ale gdybyś umiał czytać ZE
ZROZUMIENIEM, to odpowiedź masz w moich wszystkich poprzednich postach,
zresztą nawet sam o niej mówisz w akapicie wyżej ? co zresztą świadczy, że
przyjąłeś to, co kładę ci do pustej łepetyny od początku (miłe?): BO ZIMĄ
(czyli wtedy, kiedy byłyby najbardziej potrzebne) ICH SPRAWNOŚĆ JEST
RESZTKOWA, więc nadają się tylko na lato i wtedy NIE PALĘ ,,oponami" ani
niczym innym?
RESZTKOWA sprawność fv zimą jest faktem, co masz naukowo (he he he)
wytlumaczone jak krowie na granicy w linkowanych BADANIACH (vide wyżej lub
niżej):

Autor: Paweł Gil
("Rynek Energii" - sierpień 2015)
https://www.cire.pl/pliki/2/10gilartykulrynekenergii
.pdf

> Treść wytycznych od
> mocodawcy na przekaz dnia nie zagrała z czynami i się wydało?
> Po kiego grzyba rozpowszechniasz treści, z którymi się nie zgadzasz?
> Przelewy zaczęły dochodzić?

Albo masz tę oszukańczą firmę fv, albo jesteś jej ofiarą, która dała się
naciąć, marząc o mega zimowych uzyskach - jedno z dwóch, bo poziom toczenia
piany u ciebie w TYM temacie jest odwrotnie proporcjonalny do tych zimowych
uzysków ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj
> Piotr

Przyj!

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

42. Data: 2023-01-02 15:24:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Teraz do mnie dotarło, że idiotka nie odróżnia paneli fotowoltaicznych
> od solarów i jeśli ma, to te drugie właśnie.
> Ale dla garkotłuka to jeden pies, jest czarne na dachu to ma
> fotowoltaikę. Co za dno.

JEDNA Z PIERWSZYCH zakładalam jedno i drugie, tępy dziadu - Paradigma
robiła mi solary, a 5-6 lat temu inna firma instalowała fv (,,Mój prąd",
pierwsza edycja, 90% dopłaty od gminy z braku chętnych), tępy młocie.

43. Data: 2023-01-02 15:27:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> JEDNA Z PIERWSZYCH zakładalam jedno i drugie, tępy dziadu - Paradigma
> robiła mi solary, a 5-6 lat temu inna firma instalowała fv (,,Mój prąd",
> pierwsza edycja, 90% dopłaty od gminy z braku chętnych), tępy młocie.

Obecnie zresztą fv jest już od tamtej pory rozszerzona.

44. Data: 2023-01-02 16:40:47

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 15:24, XL wrote:

> JEDNA Z PIERWSZYCH zakładalam jedno i drugie, tępy dziadu - Paradigma
> robiła mi solary, a 5-6 lat temu inna firma instalowała fv (,,Mój prąd",
> pierwsza edycja, 90% dopłaty od gminy z braku chętnych), tępy młocie.

Ależ ty pierdolisz jak potłuczona. Zacytuję cię, bo masz już demencję
prawdopodobnie:

"Mam, bo od 20 LAT mam panele fv."

To by było na tyle, się dzida samozaorała.

I tak jest non stop, coś tam poczyta, nie zrozumie, powkleja kawałki,
pomiesza, popierdoli, nakłamie resztę i gra gitara. Prawie jak te
pokraki przy korycie, ta sama metodyka. Zero pojęcia o czymkolwiek, a
gęba napełniona bullshitem się nie zamyka. Byle tylko jej było na
wierzchu, żeby jej zjebane posty były wyżej na grupie, wyżej sra niż
dupę ma, doktor...kurwa, chyba łopatologii zdebilałej.

--
pzdr
Roman

45. Data: 2023-01-02 16:59:00

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 15:21, XL pisze:

> Jak wyżej napisałam OD GRUDNIA (a nawet listopada) DO STYCZNIA (i lutego)
> tak, nie tylko moich - WSZYSTKICH ?

> Mojszość czy niemojszość nie ma znaczenia,

I to jest chyba jedyna różnica między tobą, a twoimi panelami. One,
pomimo że są źle zamontowane (bo jak twierdzisz zalega na nich śnieg),
to przynajmniej mają jakąś sprawność przez część roku. Gównianą, bo
gównianą, ale jednak mają.

> [...]
> piany u ciebie w TYM temacie jest odwrotnie proporcjonalny do tych zimowych

Po chuj montowałaś panele, skoro masz najlepszy samoodnawialny magazyn
energii na świecie w postaci lasu do palenia?
Niby taka mądra i rozsądna, a tak bezsensownie zmarnowałaś kasę na panele?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

46. Data: 2023-01-02 17:09:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 16:59, Kviat pisze:

> [...]
> energii na świecie w postaci lasu do palenia?
> Niby taka mądra i rozsądna, a tak bezsensownie zmarnowałaś kasę na panele?

Dodam jeszcze: i to na panele o tak resztkowej sprawności?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

47. Data: 2023-01-02 17:56:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierzchu, żeby jej zjebane posty były wyżej na grupie, wyżej sra niż
> dupę ma, doktor...kurwa, chyba łopatologii zdebilałej.

Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts. You
try later, please.

48. Data: 2023-01-02 17:57:33

> [...]