Pora jak zagospodarowac

21. Data: 2013-10-24 18:46:49

Temat: Re: Pora jak zagospodarowac
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie - czy w tej "ortografii" piszesz swoje pisma urzędowe,
> wypełniasz swoje dokumenty podatkowe itp?

Pisma użędowe piszę bardzo żadko i tradycyjnie,
bo jako bezdomna i bezrobotna itp bez...nie mam po co , a raczej głuwnie nie
mam adresu,
a co do podatku to się nie rozliczam, bo nie zarabiam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

22. Data: 2013-10-24 18:47:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temperatura otoczenia powinna wynosić 0-1oC i
> wilgotność powietrza około 95%."

Ciężko utszymać tę temperaturę stale.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

23. Data: 2013-10-24 18:58:14

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2013 18:43, Ikselka pisze:

> No jak to? - zgodnie ze swą "ortografią" powinna by się podpisać "Mażena
> Katażyna Bżehfa" (no skoro pisze ż zamiast "rz" i "pszehowania" zamiast
> przechowania... 333-)
> A to z imienia i nazwiska zupełnie inna osoba, niż ta w dokumentach
> uwidoczniona :-)))

> Tu akurat najmniejszy kłopot z identyfikacją byłby.

A to sorry, pogubiłem się w jej ortografii, myślałem, że nie używa
polskich znaków diaktrycznych.
GA

24. Data: 2013-10-24 19:01:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeżeli Stokrotka ma w d.o., metryce, paszporcie np Marzena Katarzyna
> Brzechwa, to jak się czytelnie w BANKU podpisuje?
> 33333-)))

Tszema kszyszykami.

25. Data: 2013-10-24 19:20:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 18:46:49 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Pisma użędowe piszę bardzo żadko i tradycyjnie,
> bo jako bezdomna i bezrobotna itp bez...nie mam po co , a raczej głuwnie nie
> mam adresu,
> a co do podatku to się nie rozliczam, bo nie zarabiam.

Czyli już wiadomo, dla kogo jest "nowa ortografia" - dla bezrobotnych i
bezdomnych. Tia...

Masz mnie za głupszą od siebie? - fe, nieładnie.
--
XL
Szumczyk forever!

26. Data: 2013-10-24 21:13:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli już wiadomo, dla kogo jest "nowa ortografia" - dla bezrobotnych i
> bezdomnych. Tia...
>
> Masz mnie za głupszą od siebie? - fe, nieładnie.

Po tym tekście? Tak, mam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

27. Data: 2013-10-24 21:21:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 21:13:01 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Po tym tekście? Tak, mam.

Niesłusznie. Chyba że np za net i jedzenie płaci Ci sponsor 3-]

28. Data: 2013-10-24 21:25:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niesłusznie. Chyba że np za net i jedzenie płaci Ci sponsor 3-]
Jestem na utszymaniu rodzicuw. Za dostęp do sieci płącę 30zł/ miesiąc, co
pozwala na dyskutowanie i mejlowanie do woli, i zajżenie raz , dwa razy w
miesiącu do internetu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

29. Data: 2013-10-24 21:52:29

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jestem na utszymaniu rodzicuw. Za dostęp do sieci płącę 30zł/ miesiąc, co
> pozwala na dyskutowanie i mejlowanie do woli, i zajżenie raz , dwa razy w
> miesiącu do internetu.
bezdomna na utrzymaniu rodziców? Internet za 30 zł pozwala ci tylko na
mejlowanie i zajRZenie do Netu? Bzdury piszesz, ale to mnie nie dziwi.
pozdr
Stefan

30. Data: 2013-10-24 22:23:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Oct 2013 21:25:56 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Jestem na utszymaniu rodzicuw. Za dostęp do sieci płącę 30zł/

No to jesteś na utrzymaniu czy płacisz?

--
XL
Szumczyk forever!
http://natemat.pl/78717,kontrowersyjna-rzezba-gwalci
ciela-ma-swoich-zwolennikow-powinna-trafic-do-kazdej
-galerii-sztuki

Najważniejsza osobo na KUCHNI
Skąd są takie osoby?
Zupa Grzybowa