Re: Porażenie mózgu

Data: 2010-01-14 20:05:22
Temat: Re: Porażenie mózgu
Od: westaa <g...@w...pl>

On 14 Sty, 19:48, Helena Dybowska <k...@g...com> wrote:
> Hej:)
> Ja mam niepełnosprawnego brata.
> Wiem co czujesz i wiem jak cieżko o tym mówić.
> Wydaje mi się że to nic złego że masz żal do mamy.
> Teraz jesteś starsza i bardziej świadoma tego co się działo w Twoim
> domu.
> Gartuluje Ci że udało Ci sie wyprowadzić z domu.
> Wiele sióstr nie potrafi tego zrobić bo czuja się zbyt odpowiedzialne
> za niepełnosprawne rodzeństwo.
> Rodzice często zbyt bardzo obciażaja swoje dzieci opieka nad, w Twoim
> przypadku siostrą, niezdając sobie z Tego sprawy.
> [...]

do Heleny
Wiesz,już jest mi lżej ...i chciałabym Tobie powiedzieć ze pomoc
powinna byc skierowana w strone tych chorych dzieci i ich
rodzicow.Może jakieś specjalne przedszkola aby rodzina mogła odetchnąć
parę godzin.
oczywiscie z całego serca popieram rodzicow dzieci z porażeniem
mozgowym ,popieram ich postulaty:

Rodzice domagają się m.in. podwyższenia kwoty świadczenia i zasiłku
pielęgnacyjnego, zniesienia progu dochodowego uprawniającego do
otrzymywania świadczenia pielęgnacyjnego i zlikwidowania wymogu
całkowitej rezygnacji z pracy przez osoby pobierające świadczenie
pielęgnacyjne. objęcie rodzica lub opiekuna prawnego - asystenta
dziecka niepełnosprawnego - składkami na ubezpieczenia emerytalne i
rentowe oraz zdrowotne przez okres sprawowania opieki , do czasu
osiągnięcia ustawowego wieku emerytalnego,

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za "wysłuchanie mnie" za wasze
rady ...
do Trena R - przepraszam ze za bardzo się uniosłam, możne dlatego
twoją odpowiedz źle zrozumiałam.tak to prawda zgadzam się z
Tobą ,dobrze mieć taką swiadomosc ,tylko że jest ona męcząca...
Mojej mamie zabrakło empatii, a ze mnie się ona wylewa litrami...już
sobie tłumaczę, ze gdybym to ja urodziła tak chore dziecko to może
postradałabym zmysły...

jak byłam w ciąży ,(na pierwszej wizycie kontrolnej ,po
usg ...usłyszałam od lekarza ze mam dużego guza na jajniku...w
następnym miesiącu diagnoza:rak ale nie złośliwy,będą zastrzyki i
przygotowanie do operacji . Przez ten czas' miałam oprócz uporczywych
wymiotów okropne bóle głowy...tak wielkie że gdybym mogła chodzić z
bólu po ścianie na pewno bym to zrobiła.
po kilku miesiącach szukając ratunku umówiłam się na wizytę z pewnym
profesorem ginekologiem-położnikiem.
Dowiedziałam się ze moja ciąża przebiega normalnie ,ze jestem zdrowa i
urodzę siłami natury ,mam przestać się martwić...zapomniałam nawet
powiedzieć o mojej bolącej głowie.A ten guz to wynik zmian
hormonalnych,będzie dobrze...
Następnego dnia obudziłam się cala spocona,moj maż mówił ze kilka razy
przez sen krzyczałam ,że mnie budził i jest zdziwiony ze nic nie
pamiętam...
I wiecie co,bóle głowy(teraz wiem ,że to były migreny) skończyły
się ...do końca ciąży nie poczułam żadnego bólu...
Już wszystko rozumiem,już wiem gdzie leży przyczyna moich migren...

.