Re: Postawa roszczeniowa

Data: 2001-10-10 21:12:31
Temat: Re: Postawa roszczeniowa
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl>

Szanowni napisali:

> Internet za darmo ? a co dalej ?
> telefony za darmo ?, kablowki za darmo ?, komputery ?, itd, itd....

Internet ma być katalizatorem dla gospodarki a nie
przedsięwzięciem przynoszącym prosty dochód
wybranym - już nie państwowym firmom (TPSA).

Obecnie najlepszym rozwiązaniem sprzyjającym udostępnianiu
i zapoznawania z internetem ON jakie widzę to wszystko co
jest związane z węzłami dostępowymi IdN.

W przyszłym roku na pieniądze od państwa na ten cel
chyba nie ma co liczyć. Nie chcę mówić za innych ale
w minionym okresie PFRON jeżeli nie zaszkodził to nie
pomógł. Fundacje S.Batorego, FPMiINR - więcej
zrobiły w minionych latach w zakresie internetyzacji
niepełnosprawnych niż dotychczasowe władze PFRON-u!

Jestem głęboko przekonany że z czasem niepełnosprawny
będzie otrzymywał pieniądze (ryczałt) na wyrównanie szans.
Znikną te "ulgi" bo przynoszą coraz mniej dobrego a są
przyczyną wielu nieporozumień. ON będzie mógł wydać
pieniądze zgodnie ze swoimi indywidualnymi potrzebami
na telefon, na internet czy też odłożyć na zakup nowszego
komputera

Chętnie podpiszę się pod takim apelem bo dodatkowych działań
w zakresie upowszechniania internetu wśród ON nigdy za wiele.

Marian L
PS. Rekordem świata będzie gdy w chwili przystąpienia
do UE będzie tam obowiązywać dyrektywa o "ulgach"
w dostępie do internetu dla ON, a u nas w kraju ten
problem będzie już rozwiązany w sposób korzystny
dla wszystkich :-)).