Re: Postawa roszczeniowa

Data: 2001-10-10 21:13:53
Temat: Re: Postawa roszczeniowa
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl>

Witam ;-))
Szanowny "Jacek Kruszniewski" napisał :

> Dokładnie tak, a ja bym krzyknął: A DO ROBOTY !!!! :-)
> Ale tutaj tylko odpowiednia polityka co do całości może przyniueść efekty.

To jest doskonała prawda :-))

> A swoją drogą po zaprzysiężeniu Sajmu jak się utworzą komiskjie
> w tym i do spraw osób niepełnosprawnych przydałoby się przypomnieć
> czy to Pani Posłance Filek czy P. Poslowi Kobielkuszowi o naszy
> spotkaniach czy to w Ustroń 2000 czy Ustroń 2001. Sadzę że to
> najefektywniejsza droga.

Tutaj trochę inaczej to widzę. Problemy ON należy sygnalizować
posłom w Waszych okręgach wyborczych! Oni chętnie rozmawiają.
Wszyscy posłowie mają swoje biura poselskie, mają dni przyjęć
wyborców. Dodatkowo jeżeli w trakcie takiej rozmowy zasygnalizujecie
swoją pomoc np. w zrobieniu strony www posłance czy posłowi
(a nie mają oni znajomego informatyka) no to lepiej i szybciej
zrozumieją o co nam chodzi.
Posłanka Filek i posłowie Kobielusz oraz Szwarc byli na
spotkaniach w Ustroniu, znają nasze problemy na tyle na ile
potrafiliśmy je przedstawić - na pewno nas nie zawiodą.
Jednak pozostało jeszcze co najmniej 228 posłów którym
warto przedstawiać punkt widzenia ON.

Z pozdrowieniami

Marian L